SENJATA “DAJJAL” YANG TERBARU ADALAH “DIRECTED ENERGY WEAPON (DEW).


Apakah itu “Directed Energy Weapon (DEW)”?

“Directed Energy Weapon (DEW)” adalah sejenis senjata moden yang menggunakan tenaga yang tercantum untuk menembak target. Ia terdapat dalam 3 jenis tenaga iaitu “High energy laser”, “High-power microwaves dan “charged particle beams”.

Ia akan dipancarkan dari Satellite, Drone, pesawat tentera atau kapal laut tentera. Ia adalah sejenis tenaga yang terkumpul (Directed Energy) yang akan dipancarkan ke suatu titik di bumi walaupun dari jarak jauh. Tenaga ini bergerak pada kelajuan cahaya. Tenaga ini tidak akan dapat dilihat oleh mata kasar kecuali dengan menggunakan sejenis kamera khas ataupun dengan menggunakan cermin mata “infra-red”.

“Directed Energy Weapon (DEW)” mampu untuk memusnahkan “target” tanpa diketahui oleh sesiapapun. Ini adalah suatu “senjata dajjal” yang terbaru dan yang sering digunakan oleh Khazar Satanist @ illuminati untuk memusnahkan “musuh” mereka.


BUKTI KEWUJUDAN “DIRECTED ENERGY WEAPON (DEW)”

Berikut adalah gambar – gambar yang membuktikan kewujudan senjata “Directed Energy Weapon (DEW)”.


MENGHANCURKAN BANGUNAN SEHINGGA MENJADI DEBU

Pada 11 September 2001, Dunia telah dikejutkan oleh kemusnahan dua buah bangunan tinggi di New York City, America. Bangunan tersebut adalah “World Trade Centre”.

Bangunan tersebut telah musnah menjadi debu dalam masa beberapa minit sahaja. Media di seluruh dunia telah membuat pengumuman kononnya bangunan tersebut telah diserang oleh pengganas dengan menggunakan 2 buah pesawat yang dirampas pada hari tersebut.

Itu adalah suatu penipuan yang telah dirancang oleh Khazar Satanist @ Illuminati. Tidak ada sebarang pengganas yang terlibat dan tidak ada sebarang pesawat yang dirampas pada hari tersebut.

Bangunan tersebut telah dimusnahkan oleh Khazar Satanist @ Illuminati dengan menggunakan senjata moden iaitu “Directed Energy Weapon (DEW)”. Tidak ada sebarang serangan dari pesawat yang dirampas. “Pesawat” yang ditunjukkan di media adalah palsu dan dibuat melalui komputer dengan menggunakan technology “CGI” iaitu “Computer Generated Imagery”.



MENGHANCURKAN RUMAH SEHINGGA MENJADI DEBU

“Directed Energy Weapon (DEW)”  juga telah digunakan oleh Khazar Satanist @ Illuminati untuk membakar dan menghancurkan rumah sehingga menjadi debu. Mereka telah melakukannya di  Santa Rosa, California di Amerika.

Malah mereka juga telah menggunakannya di Palestine untuk menghalau penduduk dari kawasan tempat tinggal mereka.


MEMBAKAR KERETA SEHINGGA MENJADI LEBUR

“Directed Energy Weapon (DEW)”  juga telah digunakan oleh Khazar Satanist @ Illuminati untuk membakar dan menghancurkan kereta.
Kereta tersebut akan menjadi lebur.


MEMBAKAR HUTAN DENGAN SENGAJA

Hutan di bumi ini juga tidak terlepas dari kejahatan Khazar Satanist @ Illuminati. Mereka membakar hutan sesuka hati mereka tanpa mengambil kira kesan sampingan yang bakal berlaku. Mereka hanya mementingkan “agenda jahat” mereka sahaja.



MENGHALAU MANUSIA DARI TANAH MILIK MEREKA (LAND GRAB)

Kenapakah Khazar Satanist @ Illuminati membakar rumah, kereta dan juga hutan sesuka hati mereka:?

Jawapannya ialah kerana mereka hendak menghalau penduduk di kawasan tersebut supaya pindah ke tempat lain. Ini adalah kerana Khazar Satanist @ Illuminati hendak mengambil alih tanah di kawasan tersebut untuk kepentingan mereka. Ini adalah sebahagian dari “Agenda 21” yang dirancang oleh “United Nations”.


MENYERANG MANUSIA YANG ANTI -ILLUMINATI

“Directed Energy Weapon (DEW)” iaitu dari jenis “High-power microwaves” juga sering digunakan oleh Khazar Satanist @ illuminati untuk menyerang manusia yang anti – illuminati atau yang membocorkan rahsia mereka contohnya seperti wartawan, Saintis, pemimpin atau orang awam.

Saya juga sering di ganggu oleh golongan “Satanist”. Mereka menyerang saya dengan menggunakan senjata “Directed Energy Weapon (DEW)” dalam bentuk gelombang Microwave yang akan membuatkan otak kita kepanasan seperti sedang di masak. Jantung akan berdenyut dengan laju seperti kena sakit jantung. Saya hampir dibunuh oleh mereka pada tahun 2018.
Hanya Allah SWT sahaja yang telah melindungi saya.

Saya telah mendapat bukti bahawa “mereka” berpusat di kem tentera di Schriever Air Force Base, El Paso County, Colorado, USA. (underground complex). Dari situlah mereka melancarkan serangan “Microwave” terhadap saya.


KESIMPULAN

Apabila manusia mula berlagak seperti Tuhan, maka akan bermulalah saat saat kehancuran di bumi ini. Tidak ada sebarang Dinasti yang kekal untuk selama-lamanya. Semuanya akan berakhir apabila telah sampai masanya. Khazar Satanist @ illuminati juga akan menuju zaman kehancuran seperti mana hancurnya Dinasti Firaun di Mesir.

Hanya Allah SWT sahaja yang kekal untuk selama-lamanya.           


Sumber rujukan:

No comments:

Post a Comment