TERBONGKARNYA MISTERI PESAWAT MH370 DAN MH17


8 March 2014

00.35 pagi: Pesawat penerbangan Malaysia (MAS) MH370 yang membawa 227 penumpang dan 12 orang anak kapal telah berlepas dari Lapangan terbang KLIA dan dijadualkan akan sampai ke Beijing pada pukul 6.30 pagi.

1.19 pagi: MH370 sempat berhubung dengan menara kawalan di KLIA untuk kali yang terakhir.

1.35 pagi: Sejam selepas berlepas, Pesawat MH370 telah dirampas oleh Mossad (Ejen Perisikan Israel) dengan menggunakan alat kawalan jauh dari pesawat tentera yang digelar AWACS.
Semua pesawat Boeing telahpun dipasang sejenis chip yang digelar “QRS-11 gyro chip”. ini memudahkan pesawat dikawal melalui alat kawalan jauh.

Pesawat tentera AWACS

Pesawat tentera AWACS itu telah berjaya mengawal keseluruhan kapal terbang MH370 dengan menggunakan alat kawalan jauh dan kemudian mula memusingkan MH370 ke arah lautan hindi.


2.00 pagi: Fariq Abdul Hamid iaitu pembantu juruterbang pesawat MH370 telah cuba menghubungi seseorang menerusi panggilan telefon ketika pesawat tersebut terbang serendah 5000 kaki di ruang udara Pulau Pinang pada hari tersebut. Difahamkan pesawat Boeing 777-200 ER itu terbang pada ketinggian yang cukup rendah bagi membolehkan isyarat telefon bimbit dikesan oleh pemancar telekomunikasi di darat. Panggilan tersebut bagaimanapun terputus sebelum sambungan berjaya dilakukan.



4.00 pagi: Para penduduk di kepulauan Maldives telah memberitahu kepada para pemberita bahawa mereka telah melihat sebuah kapal terbang yang terbang terlalu rendah dan mereka mengatakan bahawa warnanya sama seperti pesawat MAS (Malaysian Airline System).




6.00 pagi: Pesawat MH370 dan juga pesawat tentera AWACS telah mendarat di pulau Diego Garcia.
Diego Garcia terletak di Lautan Hindi dan juga merupakan pengkalan ketenteraan laut Amerika Syarikat. Luas wilayah tersebut sekitar 60 km².


Pulau Diego Garcia
 Landasan kapal terbang di Diego Garcia

6.30 pagi: Para penumpang MH370  yang berjumlah 239 orang itu telah ditawan dan dimasukkan kedalam penjara yang terdapat disitu. Mata mereka telah ditutup serta telah diberi dadah untuk "mendiamkan" mereka.




"Bangunan Hitam" di gambar diatas menunjukkan lokasi penjara di Diego Garcia.


20 Penumpang MH370 terdiri dari pekerja Freescale Semiconductor


Terdapat 20 penumpang MH370 yang terdiri daripada pekerja di syarikat Freescale Semiconductor. Diantara mereka terdapat 4 orang yang memegang hakcipta ataupun 'Patent' yang baru didaftarkan mereka. 

'Patent' yang baru didaftarkan itu berada dibawah pegangan 5 individu dengan setiap individu menguasai 20% dari royalti.

Dimana 20% dikuasai oleh Peidong Wang, dari Freescale Semiconductor of Suzhou, China, 
20% dikuasai oleh Zhijun Chen, juga dari Freescale Semiconductor of Suzhou, China.
20% dikuasai oleh Zhihong Cheng, dari Freescale Semiconductor of Suzhou, China, 
20% Li Ying, dari Freescale Semiconductor of Suzhou, China 
dan Freescale Semiconductor sendiri 20%..

Jika salah seorang dari di atas terbunuh atau hilang maka ianya tetap akan dibahagikan sama rata.. dan jika empat dari lima itu terbunuh atau hilang maka keseluruhan royalti akan dibayar kepada yang tinggal..

Siapa pemilik Freescale Semiconductor? Iaitu seorang Yahudi yang terkenal yang bernama Jacob Rothschild melalui Blackstone.


Gambar dibawah menunjukkan wajah 4 pemegang  hakcipta ataupun 'Patent' yang didaftarkan sebelum rampasan MH370.

1) Peid Ong Wang, Suzhou, China, (20%) 
2) Zhijun Chen, Suzhou, China, (20%) 
3) Zhihong Cheng, Suzhou, China, (20%) 
4) Li Ying, Suzhou, China, (20%) 



March 11, 2014.

Gambar dibawah menunjukkan "Patent" yang didaftarkan pada March 11, 2014 iaitu selepas 3 hari kejadian MH370 dirampas.



Jacob Rothschild

Kini hakcipta "Patent" tersebut telah menjadi hak mutlak Jacob Rothschild.
Siapakah dia Jacob Rothschild?
Dia adalah pemilik Bank Dunia dan juga pemilik Bank Negara di semua negara termasuk Bank Negara Malaysia. Dia juga adalah ketua kepada kesemua bangsa yahudi diseluruh dunia dan dia juga adalah ketua untuk NWO (New World Order) iaitu ketua kerajaan dunia (secara sulit).
Setiap peperangan yang berlaku di dunia ini adalah atas arahan Jacob Rothschild.
Setiap bencana yang melanda dunia ini adalah atas arahan Jacob Rothschild.
Rampasan MH370 juga adalah atas arahan Jacob Rothschild.
Jacob Rothschild adalah penyembah Syaitan dan juga penyembah “Dajjal” bermata satu.


Kesemua yahudi Illuminati adalah penyembah “syaitan” dan juga penyembah “Dajjal” bermata satu.   Sebab itu simbol “mata satu” menjadi kebanggaan yahudi illuminati. Didalam wang kertas Amerika ciptaan Rothschild juga terdapat simbol “mata satu”.
MOSSAD dan CIA adalah "Anjing Suruhan" milik Jacob Rothschild.


INILAH PUNCA SEBENAR MOSSAD MERAMPAS MH370 WALAUPUN TERPAKSA MEMBUNUH 239 NYAWA. 
TETAPI MATLAMAT MOSSAD YANG PALING UTAMA IALAH MEREKA INGIN MENGGUNAKAN MH370 UNTUK SESUATU TUJUAN YANG LEBIH DAHSYAT LAGI IAITU........................(JAWAPANNYA AKAN DIDEDAHKAN DIBAWAH NANTI)

March 19, 2014.
9.22 pagi. Salah seorang penumpang dari pesawat tersebut yang bernama Philip Wood. Beliau adalah pekerja di syarikat IBM Malaysia Sdn. Bhd. .



Pada 19 March 2014, iaitu selepas 11 hari dari tarikh MH370 dirampas, Philip Wood telah berjaya menghantar gambar SELFIE yang diambil dalam penjara yang gelap dan menghantar mesej melalui "iPhone 5" ke dalam Internet.



Gambar itu terlalu gelap kerana diambil dalam penjara yang gelap.


Apabila gambar tersebut telah dicuba untuk dijelaskan dengan lebih terang melalui komputer maka kita akan dapat imej seperti gambar di bawah. Kelihatan ada bag hitam diatas kepala Philip Wood


Keadaan Philip Wood adalah hampir sama seperti gambar dibawah. Philip Wood berada didalam bilik yang gelap serta kepalanya ditutup dengan bag. Philip Wood telah mengeluarkan "iphone 5" dari......(CENSORED).....dan telah berjaya mengaktifkan iphone melalui isyarat suara.

(GAMBAR HIASAN)

Gambar gelap yang dihantar oleh Philip Wood mengandungi maklumat GPS dan lokasi.
Apabila dikaji maklumat GPS tersebut maka lokasinya telah tertera sebagai berikut:

-7 18 58.3 LATITUDE
72 25 35.6 LONGITUDE

Gambar Original Philip Wood


Lokasi yang tertera dalam GPS itu apabila dimuatkan dalam "itouchmap.com", maka akan ditunjukkan gambar tempat tersebut.


Jelas dalam gambar diatas menunjukkan lokasi sebenar Philip Wood berada. Dia berada di sebuah bangunan berdekatan landasan kapal terbang di Diego Garcia.



Akhirnya beliau dan para penumpang yang lain telah dibunuh oleh Mossad.
Kemudian MH370 telah diterbangkan semula ke Amerika.

March 24, 2014.

Pada 24 March 2014, Kapal terbang tersebut telah digunakan untuk melancarkan serangan ke persidangan nuclear di The Hague di Netherlands.

Persidangan tersebut telah dihadiri oleh 58 pemimpin dari seluruh dunia. Persidangan tersebut adalah perangkap yang sengaja dirancang oleh yahudi untuk mengumpul pemimpin dari seluruh dunia.


Tetapi kapal terbang itu telah dipintas dan dihalang masuk oleh pesawat tentera belanda. Akhirnya kapal terbang itu terpaksa mendarat di suatu tempat rahsia di Europa.


Gambar diatas menunjukkan pesawat tentera F-16 dari Belanda yang berjaya menghalang MH370 daripada masuk menyerang persidangan nuclear di The Hague di Netherlands.

Selepas Mossad mengalami kegagalan dalam misi tersebut, maka Mossad telah memberi arahan kepada proxy untuk membuat pengumuman kononnya MH370 telah hilang di Lautan Hindi.


Mossad sebenarnya ingin menyerang Persidangan Nuclear di The Hague, Netherlands pada 24 March 2014 dengan menggunakan kapal terbang MH370 dan kemudian menyalahkan Iran. Itulah perancangan mereka yang asal tetapi tidak berjaya.



Sekiranya rancangan jahat itu berjaya dilaksanakan oleh Mossad, maka akan bermulalah peperangan dunia ke 3.

Lihatlah liputan media tentang 2 penumpang Iran yang secara kebetulan menaiki MH370.


Inilah helah yang digunakan oleh MOSSAD untuk menuduh IRAN kononnya merancang rampasan pesawat MH370 dan kemudian akan menggunakan cerita ini untuk menuduh IRAN yang kononnya menyerang Persidangan Nuclear di The Hague di Netherlands pada 24 March 2014.

Tetapi rancangan MOSSAD telah gagal kerana MH370 telah dipintas dan dihalang masuk oleh pesawat tentera Belanda pada hari persidangan tersebut.

Tahukah anda kenapa "mereka" ingin menuduh IRAN?
Kerana IRAN merupakan salah satu dari negara yang tidak mempunyai BANK milik Rothschild.
Jadi "mereka" akan buat apa saja untuk memastikan IRAN "tunduk" pada Rothschild.


PESAWAT YANG DITEMBAK DI UKRAINE PADA 17 JULAI 2014 SEBENARNYA BUKAN MH17


Kapalterbang yang ditembak di Ukraine pada 17 Julai 2014 bukannya MH17 seperti yang diputarbelitkan oleh Media.

Penerbangan MH17 yang membawa 298 penumpang dan anak kapal sepatutnya berlepas dari Amsterdam ke Kuala Lumpur pada 17 Julai 2014 pada pukul 12.30 tengahari.

Para penumpang yang dikatakan telah menaiki MH17 di Schiphol Airport Amsterdam itu sebenarnya telah diculik oleh Mossad ketika masih menunggu di Schiphol Airport.


Penerbangan MH17 yang sebenarnya telah dibatalkan penerbangannya pada hari tersebut. Lihatlah buktinya dibawah.


Gambar dibawah diambil oleh salah seorang penumpang "MH17" pada pukul 11.03 pagi pada 17 July 2014 dan diposkan ke Facebook dan menulis mesej :"In case my plane goes missing like mh370 here's a photo of it so you can find it".

Cuba lihat perkataan "RC" di bahagian roda depan pesawat MH17.


Tetapi di kawasan tapak kemalangan pula menunjukkan "RD".


Ini bermakna bahawa para penumpang MH17 yang sepatutnya menaiki pesawat "RC" pada pukul 12.30 tengahari itu telah diculik oleh Mossad dan kemudian membawa mereka ke lokasi rahsia.


Terdapat beberapa peristiwa yang membongkar kegiatan di Schiphol Airport yang dikaitkan dengan kegiatan rahsia MOSSAD. 

Antaranya peristiwa-peristiwa berikut;

1. Kapalterbang Israel mempunyai status istimewa di lapangan terbang schipol. Pada tahun 1992, Pesawat kargo ke Tel-Aviv El Al yang membawa bahan-bahan terlarang untuk perang biologi , yang di buat di US dan untuk dihantar ke Israel, terhempas di Amsterdam melanggar bangunan apartment. Pada mulanya di rahsiakan oleh pihak Belanda atas permintaan Israel tetapi didedahkan dalam satu lapuran rasmi pada Oct 1998, akhbar NRC Handlesblad melapurkan dari dokumen rasmi penyiasatan kapalterbang yang terhempas tersebut membawa 190 litre dimethyl methyl phosphonate, kimia yang digunakan untuk hasilkan gas beracun sarin.

2. Pengakuan bekas menteri pertahanan Belanda Henk Vredeling dalam temubual TV NOS mengaku Belanda menjadi proksi Israel dalam perang Yom Kippur. Mereka menggunakan Schiphol Airport untuk menghantar bekalan senjata secara rahsia ke Israel dalam perang Yom Kippur 1973. Pada 29 Januari 1999, Hakim Besar Belanda mengaku kakitangan sekuriti El Al di Schiphol Airport adalah cabang polis rahsia Israel MOSSAD.

3. Pada 25 Desember 2009, terdapat cubaan untuk meletupkan pesawat Northwest Airlines Flight 253. Seorang lelaki Nigeria Umar Farouk Abdulmutallab cuba meletupkan letupan disembunyikan dalam seluar dalamnya tetapi gagal. Ia didakwa sebagai rancangan al-Qaeda untuk meletupkan kapalterbang tersebut. Terdapat lapuran lelaki tersebut diberi kebenaran memasuki pesawat walaupun tidak mempunyai passport.


JADI KENAPA MEDIA MENGATAKAN MH17 YANG DITEMBAK?

Jawapannya ialah:

Isreal ingin memulakan peperangan darat di Gaza (7 Julai hingga 26 Ogos 2014) dan untuk itu mereka memerlukan suatu insiden atau peristiwa yang besar berlaku supaya pandangan dunia dapat dialihkan. 


Jadi mereka telah merancang untuk menggunakan kapalterbang awam yang telah mereka rampas dulu (Bukan MH370 atau MH17)  dan mereka ingin menghempaskannya di Ukraine dan kemudian mereka akan menyalahkan Russia.

Mereka memasukkan mayat-mayat yang telah mereka awetkan (Bukan penumpang dari MH17) itu kedalam kapalterbang tersebut. Kemudian mereka melancarkannya sebagai MH17 (bukan MH17 yang sebenarnya). Mereka menggunakan sistem kawalan jauh untuk mengawal pesawat tersebut dan selepas sampai di Ukraine, mereka menembaknya melalui pesawat tempur.


Selepas pesawat itu terhempas di Ukraine, mereka mula membawa serpihan kapalterbang MH370 yang telah mereka hancurkan sebelum ini (di lokasi rahsia) dan mereka mula menyusun serpihan itu bersama-sama dengan bangkai pesawat yang terhempas itu untuk menunjukkan kononnya MH17 yang terhempas.
Meraka sangka MH17 adalah sama bentuknya seperti MH370.



Enjin pesawat yang terhempas itu sebenarnya bukan milik Boeing 777 tetapi kelihatan lebih kecil lagi saiznya.


Media-media diseluruh dunia telah diarahkan oleh Mossad untuk menghebahkan bahawa MH17 telah ditembak. Dalam sekelip mata, Amerika menuduh Russia yang bertanggungjawab meletupkan pesawat itu.

Kalau kita kaji sejarah kes-kes pesawat terhempas, kita akan dapati kes itu mengambil masa bertahun-tahun untuk mengetahui punca sebenar kemalangan. TETAPI dalam kes MH17 ini hanya mengambil masa beberapa minit untuk mereka menuduh Russia yang kononnya menembak pesawat MH17 sehingga terhempas.


Tahukah anda kenapakah “mereka” memilih Russia? Jawapannya ialah sebab Putin telah menghalau agen Rothschild dari Russia sejak tahun 2006.


Berikut adalah bukti-bukti yang penting untuk kita renungkan:

1) Mayat-mayat yang dijumpai disitu telahpun reput dan tidak ada sebarang kesan darah. 
2) Terdapat kesan-kesan penyeksaan pada badan mayat-mayat.




3) Passport –passport yang dijumpai disitu menunjukkan tidak ada sebarang kesan terbakar dan masih baru. Malah terdapat juga passport yang telah tamat tempoh (Expired).


4) Bangkai kapalterbang yang dijumpai itu jelas menampakkan tanda-tanda MH370. Mereka sengaja meletakkan serpihan kapal terbang MH370 kerana mereka menyangka bahawa tidak ada perbezaan diantara MH17 dan MH370. Tetapi mereka tersilap. Bendera Malaysia yang terdapat diatas tingkap penumpang berhampiran pintu masuk adalah berlainan lokasi untuk MH370 dan MH17.


JENAZAH PENUMPANG MH17 TIBA DI MALAYSIA PADA 22 OGOS 2014

Gambar diatas menunjukkan solat jenazah sedang diadakan. Pelajar Malaysia telah membantu membawa keranda jenazah mangsa tragedi MH17 selepas Solat Jenazah di Rumah Mayat Monuta Ineeme, S-Gravanhage di The Hague,


Ini bermakna, Mossad telah membunuh kesemua 298 penumpang MH17 selang beberapa hari selepas mereka diculik dan jenazah mereka disimpan disitu selama hampir 35 hari. 
Jenazah mereka hanya dikembalikan ke Malaysia pada 22 Ogos 2014. 
Bagaimana pula dengan jenazah penumpang MH370 seramai 239 orang?

MH370 = 239 orang dibunuh oleh Mossad.
MH17   = 298 orang dibunuh oleh Mossad.
Jumlah = 537 orang dibunuh oleh Mossad.


Sumber rujukan:
http://www.jimstonefreelance.com/flight370condensed.html
http://www.rense.com/general96/mh370rv.html
http://82.221.129.208/aa6index.html
http://www.parhlo.com/8-signs-prove-mh17-mh370-planes-conspiracy-alert/
http://humansarefree.com/2014/07/busted-mh-17-was-in-fact-lost-flight-mh.html
http://www.veteranstoday.com/2015/07/18/french-claim-mh17-was-mh370/
http://www.smh.com.au/nsw/the-couple-who-lost-loved-ones-on-mh370-and-mh17-20150702-gi3fvz.html
http://conspiracyoz.com/2014/03/31/this-man-says-he-knows-what-happened-to-flight-mh370/
http://www.historycommons.org/timeline.jsp?timeline=torture,_rendition,_and_other_abuses_against_captives_in_iraq,_afghanistan,_and_elsewhere&hr_us_bases_and_interrogation_centers=hr_diegoGarcia
http://humansarefree.com/2014/03/malaysia-flight-370-hijacked-by-us-air.html
http://nodisinfo.com/malaysian-airlines-mh17-fake-crash-mossad-plot/
https://www.metabunk.org/solved-mh-17-was-9m-mrd-so-why-are-there-photos-of-9m-mrc-d-partially-obscured.t4006/
http://www.dcclothesline.com/2014/07/27/mh17-hoax-crash-scene-evidence-reveals-boeing-777-engine/
http://www.independent.co.uk/news/world/asia/malaysia-airlines-mh370-copilots-phone-was-on-and-made-contact-with-network-tower-30-minutes-after-plane-turned-around-9262025.html
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3025270/I-make-plane-s-doors-Inhabitants-tiny-remote-Island-Indian-Ocean-saw-low-flying-jet-morning-MH370-went-missing-plead-investigators-visit-share-story.html
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread1002237/pg1
http://jeffwise.net/2015/08/21/french-report-investigators-cant-link-reunion-flaperon-to-mh370/
http://humansarefree.com/2014/03/with-disappearance-of-malaysian.html
http://www.islamicinvitationturkey.com/2014/05/10/jacob-rothschild-behind-malaysian-missing-flight-mh370/
http://www.google.com/patents/US8671381
http://english.astroawani.com/malaysia-news/20-freescale-semiconductor-employees-confirmed-passengers-mh370-31532
http://beforeitsnews.com/politics/2014/03/rothschild-takes-down-malaysian-airliner-mh370-to-gain-rights-to-a-semiconductor-patent-getting-rid-of-those-who-stood-in-his-way-2607888.html
http://csglobe.com/the-history-of-the-house-of-rothschild-1743-2006/
http://www.blackstone.com/the-firm/overview/our-people/jacob-rothschild
http://nodisinfo.com/dapper-cadaver/
http://nodisinfo.com/synthetic-gore-real-dead-bodies-mh17-hoax/
http://news.asiaone.com/news/malaysia/mh17-crash-passengers-onboard-flight-were-already-dead-claims-rebel-leader
http://fas.org/man/dod-101/sys/ac/e-3.htm
http://nodisinfo.com/absolute-proof-moulage-application-fake-mh17-corpses/
http://nodisinfo.com/updated-passport-staging-proves-mh17-crash-hoax/
https://irenecaesar.wordpress.com/2014/07/25/malaysia-airlines-mh17-zio-nazi-cia-mi6-mossad-mivd-terrorist-act-in-ukraine/
http://acloserlookonsyria.shoutwiki.com/wiki/Talk:Crash_of_Malaysia_Airlines_flight_MH17/Forensics
http://metro.co.uk/2014/07/17/flight-mh17-passenger-who-joked-about-disappearing-on-malaysia-airlines-flight-on-facebook-now-feared-dead-4802101/
http://www.voltairenet.org/article183486.html
http://21stcenturywire.com/2014/07/21/mh17-are-pristine-and-expired-passports-a-smoking-gun-for-a-false-flag/
https://fellowshipoftheminds.com/2014/04/09/pentagon-bans-all-leave-travel-to-diego-gracia-suspected-to-be-where-missing-mh370-landed/

405 comments:

  1. Ya Allah..
    Kau sélamatkanlah kami bésérta sgala isi dunia milik MU dr angkara manusia yg durjana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin ya Robbal A'lamin...Sesungguhnya KAU yg Maha Berkuasa lagi Maha Mengetahui....

      Delete
    2. Aamin ya rabulalamin.... Semuga umat Islam semua dlm lindungan Allah hndknya.....

      Delete
    3. Islam tetap akan menang..
      Percayakan Allah..

      Delete
    4. Sungguh terperinci dan jelas dirungkaikan satu per satu..
      Bijak!!

      Delete
    5. Ya Allah Ya Tuhan ku.. Sesungguhnya Engkau lah Tuhan Yang Maha Besar, Maha Agung. Maha Berkuasa di atas segala-gala nya. Maha Suci Allah, Pencipta sekian Alam, sekian makhluk, di langit mahu pun di bumi ini. Lindungi seluruh umat Islam di bumi Mu ini dari segala kejahatan, kezaliman dan tipu muslihat Dajjal. Aamin Ya Rabbalalamin..

      Delete
    6. Kpd Allah kita mohon perlindungan dan dipelihara drp org2 yg berniat jahat. Aamiin.

      Delete
    7. Kesian mangsa2 & keluarga mrk. Penjenayah kes ni x beriman kpd Hari Pembalasan sb tu mrk boleh buat perkara jenayah sebegni.

      Delete
  2. Great info...Only Allah knows the reality...

    ReplyDelete
  3. Agen-agen mossad ini ada di mana-mana negara di seluruh dunia termasuk malaysia. Ingatlah walau pun hebat serta licik kumpulan bangsa laknat ini akan tersungkur juga nanti....Yakinlah dengan Allah swt

    ReplyDelete
  4. Scarry...only Allah knows...semuga roh mangsa dicucuri rahmat.

    ReplyDelete
  5. Masya Allah! Subhanallah... no matter how smart we r Allah smartest than us.! He knows everything...

    ReplyDelete
  6. semoga roh mereka di cucuri rahmat

    ReplyDelete
  7. God please help us,save us from ZIONIS,JEWS,MOSSAD

    ReplyDelete
  8. Agree with cik Amera , they planned but Allah is the best of all planners

    ReplyDelete
  9. Semuga Allah mencucuri Rahmat ke atas mereka yg terkorban dan ditempatkan bersama sama orang2 yg beriman dan memperhalusi balasan terhadap orang orang yg menzalimi mereka... aamiinn....

    ReplyDelete
  10. OMG...if this true,curse all who do this

    ReplyDelete
  11. Ya Allah, lindungilah kami dengan rahmat mu dari tipu muslihat dunia...Amin..

    ReplyDelete
  12. Allah maha mengetahui

    ReplyDelete
  13. Al fatihah buat semua penumpang m17 dan mh370...mg kalian dikurnia keampunan..

    ReplyDelete
  14. Semuga pehak yang terlibat dihadapkan kemuka pengadilan antarabangsa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengadilan antarabangsa? Xde makna nya.. smua lakonan

      Delete
  15. Ya Allah jahatnye mereka. Laknatkn mereka yg zalim Ya Allah

    ReplyDelete
  16. Setiap pembunuhan yg dilakukan oleh manusia... Allah akan tunjukan juga kpd manusia. Maklumat yg cukup komprehensif.

    ReplyDelete
  17. Ada yah orang sekejam mosad.....pedih sangat siksa kuburnya kelak...dunia bolehlah dia berjaya,tapi Allah always knows all...good or bad.

    ReplyDelete
  18. Semoga Kita & Keluarga kita senantiasa dlm perlindungan Alla SWT...

    ReplyDelete
  19. Ya Allah Kau kalahkan lah Israel di tangan mujahidin Engkau....Aaminn

    ReplyDelete
  20. Thank you so much for the info. Now just let Allah do HIS things ro pay what they deserve

    ReplyDelete
  21. Suatu analisa menarik tentang misteri pesawat MH370 dan MH17 berdasarkan beberapa sumber rujukan dan berpandukan logika akal. Pengkaji telah berjaya menyusun fakta-fakta penting serta menggunakan X-reference untuk mengajukan penemuannya mengenali siapakah yang bertanggungjawab atas kematian sejumlah 537 orang. Terpulang kepada pihak berkuasa untuk membuat kajian yang lebih mendalam selanjutnya berdasarkan kepada penemuan ini untuk mengesahkan kebenarannya.

    ReplyDelete
  22. Hanya allah yang maha megetahui nya..jiika benar si pelaku x kan kemana mana.terlepas di dunia tp pengadilan allah s.w.t yg dinanti..allahuakbar

    ReplyDelete
  23. Terbaek info..
    Jadi manusia yg bijak..bijaknutk ke jalan yg di redhai..amiin

    ReplyDelete
  24. Sebarkan la di laman sosial,,

    ReplyDelete
  25. Info yg bgus. Mudah2an 1 hr nnti kesahihannya akan terbukti

    ReplyDelete
  26. selamatkanlah kami ya Allah dr segala kesusahan dan Malaletaka hidup....amin

    ReplyDelete
  27. Great research...may allah bless u..allah knows it all..the truth will be revealed ..sooner or later..it will be revealed

    ReplyDelete
  28. Apa pun takziah buat semua waris mangsa......hanya Allah sahaja yg tahu.......mungkin terlepas di dunia......akhirat kelak belum tentu......Allah maha mengetahui......

    ReplyDelete
  29. I don't have the words .... just hopeful God save everyone.... Allah bless you 'll..

    ReplyDelete
  30. Memang ada sesuatu,ya Allah jauhkanlah kami Dari Mara bahaya ,bencana Dan musuh

    ReplyDelete
  31. good for info about tragedy at passenger MH370 and MH17.

    ReplyDelete
  32. As'salam.sy nk tnya.jika pnumpang MH17 dbunuh,bgaimana keadaan myat.kan mreka jth thempas pd ktinggian puluh ribu kaki dan semestinya myat mreka hncur.Mossad bunuh mreka dgn cra mletupkan mreka dgn bom atau apa.sy kliru.dn jika btl,sesungguhnya Allah itu Maha Adil dn akn mngadili sesuatu pkara dgn Adil.tk kira islam atau kafir.sy tk dpt bygkn ksakitan mreka.sy pcya artikel yg kamu buat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baca betul2 laporan tu. Penumpang MH17 tidak diletupkan diudara tetapi dibunuh sebelum berlepas..... baca sepenuhnya laporan tu......

      Delete
    2. artikel ni cakap penumpang MH17 tak sempat pon naik kapal terbang tu..

      Delete
    3. mayat2 itu telhpun membeku lama sblm terhempas...dgn kata lain bwk masuk mayat dingin beku..klu terhempaspun xkn seteruk mayat fresh dr org hidup. cuba baling ikn tongkol beku dn bndingkn dgn ikn fresh. mana yg rosak?

      Delete
  33. Hanya Allah yang tahu... Semoga Mereka diberikan balasan setimpal..

    ReplyDelete
  34. seriously?? but I still not get where did MH17 o?? About MH370 I can understand well. but anyway it's good

    ReplyDelete
  35. Allahuakbar ..lindungi Ummat islam dan negara kami dari fitnah dajjal ini...

    ReplyDelete
  36. Mmng dari awal ni semua kerja zionist israel laknatullah.....apa2 pun. Kes wtc pun sama.

    ReplyDelete
  37. Thankss.... A great info

    ReplyDelete
  38. semoga mendapat balasan setimpal manusia2 kejam ini. semoga roh mereka dicucuri rahmat.

    ReplyDelete
  39. Semoga Allah melindungi orang2 yg baik dan menghukum orang2 yg tidak baik. Semuanya hanya Allah yg tahu semoga dipahami.....bagi yg mengerti... Aamiin.

    ReplyDelete
  40. Al fatihah kepada allahyarham sahabat sy, salah seorg penumpng MH17

    ReplyDelete
  41. scary......a great info

    ReplyDelete
  42. Allahuakbar...seakan2 baru saja berlaku 2 peristiwa yg menyayat ini. Alangkah busuknya ,jahatnya, zalim dan kejamnya insan ini......muga Allah bg balasan yg setimpal...kita doakan muga roh2 mereka ditempatkan bersama para solihin.

    ReplyDelete
  43. Info yg sangat berguna, yahudi mmg sangat jahat.sanggup buat apa saja utk keuntungannya...

    ReplyDelete
  44. The best fact charts ever established.

    ReplyDelete
  45. Ya Allah, betapa siksa nya mangsa mangsa MH370 dan Mh17 meninggalkn dunia ini.. Tisak sampai hati ingin membayangkan betapa peritnya sewaktu nyawa mereka ditarik semasa di bunuh.. Subhanallah.. Bayangkan jika family kita salah seorang dari mangsa mangsa nahas ini, perginya tanpa punca, hilangnya tanpa berita, perit tak terkata..

    ReplyDelete
  46. semoga Allah membalas semua kejahatan yang dilakukan mereka,

    ReplyDelete
  47. Sesungguhnya Kami menghidupkan orang-orang yang mati dan Kami menuliskan apa yang telah mereka kerjakan dan bekas-bekas yang mereka tinggalkan. Dan segala sesuatu Kami kumpulkan dalam Kitab induk yang nyata (Lauh Mahfuzh). [Yasin : 12].

    ReplyDelete
  48. #MH17 & #MH370 Akhirnya terjawab apa yang sebenarnya berlaku. Peristiwa sedih ini mempunyai rahsia yang besar bukan sekadar kemalangan pesawat penumpang. "Hak kebebasan, keadilan dan tuntutan terhadap pihak yang terlibat akan tercapai untuk semua. Doakan semua itu untuk masa depan bersama "

    ReplyDelete
  49. Orang yahudi sggup lakukan apa sahaja demi mencapai matlamat yg dirancang... kerja orang yahudi mmg hebat... walaupun kite dah tahu cerita hal sebenar, adakah pucuk pimpinan kite berani untuk membuka mulut...? Sudah semestinya tidak... sbb yahudi telah menguasai seluruh dunia... ayuh, bangkitlah pejuang2 islam... dunia hari ini xsemestinya akan menjadi hak orang yahudi... kite terapkan sifat mujahid dalam diri kite... ayuh2 sama2 berdoa untuk kehancuran puak2 yahudi... Allahuakbar...!!!

    ReplyDelete
  50. Allahuakbar.......kebenaran pasti ada!!!

    ReplyDelete
  51. Nice effort. Thanks for your hardwork. Much Love ~

    ReplyDelete
  52. Nauzubillah.. Jahatnya manusia. Mintak jauh dari semua ni.

    ReplyDelete
  53. Hanya Allah S.W.T yg tahu apa sebenarnya berlaku..

    ReplyDelete
  54. YA ALLAH... YA TUHAN KAMI... KAU PELIHARAKANLAH IMAN KAMI SEMUA DAN SELESAIKANLAH MASALAH KAMI INI SERTA BONGKARKANLAH SEGALA RAHSIA YANG SEDANG TERJADI INI DAN BUKAKANLAH PINTU HATI DALANG DI SEBALIK SEMUA INI AGAR MENDAPAT HIDAYAH DARIMU... AMIN...AMIN... YAA... ROBBALA'LAMIN...

    ReplyDelete
  55. Memang yahudi bangsa kejam... niatkan hati...mulailah dr kita dan keluarga kita.... hoikot saja produk2 buatan zionis... semoga arwah penungpang yg meninggal diterima disisi Allah SWT ...Ya Robb

    ReplyDelete
  56. Allahu rabbi... sungguh Allah jualah tempat kita kembali. Allah lah yang Maha Besar, tiada lainnya. Akhir kehidupan di dunia hanya kain putih dan kubur yg sempit. Harta dan dunia tak guna lagi dahhh. Moga Allah berikan petunjukNya kepada mereka dan kita istiqamah dlm segala kebaikan. ALLAHUAKBAR!

    ReplyDelete
  57. Only Allah...the lord of the world can know what is happened behind this...

    We'r all just send pray to all the victims who have dies..

    Semoga dosa dosa mereka diampuni...amin2 YRA..

    ReplyDelete
  58. Al-fatihah untk umat islam yg terbabit..�� dan celakalah si mosad laknaktulah t��

    ReplyDelete
  59. innalillah wainnaila hirojiun....... Ya Allah,, Kau peliharalah umat Mu daripada perlakuan jahat musuh-musuh Islam.....

    ReplyDelete
  60. Inanillahhiwainnanillahirojion semoga mereka yang terbunuh damai di sana..buat kaum keluarga mereka bertabahlah dengan apa yang berlaku..sesungguhnya Allah maha berkuasa dan maha mengetahui...Ya Allah selamatkanlah bumi malaysia dari anasir Yahudi..Matikanlah Kami dalam Syahid dan bukan dalam munafik....


    ReplyDelete
  61. Bagus info ini.. Hanya Allah tahu kebenarannya...

    ReplyDelete
  62. Good info. al-fatihah utk mereka yg telah pergi.
    Allah maha adil lagi saksama...nntikan pemblsanNya.

    ReplyDelete
  63. kenal sorang Flight engineer malaysia.
    dia pun kata ini semua perbuatan tangan2 manusia.

    ReplyDelete
  64. masyallah.. sungguh kejam orang mossad

    ReplyDelete
  65. Innalillahiwainnailaihirajiun....
    Tunggulah pembalasan Allah nanti.
    Ya Allah, ampunilah dosa kami semua..amiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekejaman manusia kerana kuasa ..allahhuakbar ..

      Delete
  66. Analis yg munasabah..tapi DNA test tu wayang saja ker..adakah report menunjukkan dna matched.

    ReplyDelete
  67. Kwn aku pnh kja kat freescale 10 tahun. Last2 bru dia sedar kilang dia kja tu dok buat chip automitive utk bubuh dlm keta kebal Israel utk bunuh org Palestin.

    ReplyDelete
  68. Hanya Allah yg mengetahui segalanya. Kita yg masih bernyawa ni bersyukur kerana masih diberi ruang untuk menikmati keindahan alam ini. Kita jaga Negara kita agar tidak huruhara kerana Yahudi telah meresap masuk kejiwa melayu.

    ReplyDelete
  69. Bersama kita sebarkan maklumat ini....agar lebih ramai yg tahu...semoga Allah swt cucuri rahmat ke atas roh mereka yg telah dizalimi...

    ReplyDelete
  70. Very detail. Semoga kebenaran akan terserlah akhirnya. Takziah kpd mangsa MH370 dan MH17.

    ReplyDelete
  71. Dah mcm2 idea yahudi laknatullah ni nak menguasai dunia. Moga Allah mmberi kemenangan, petunjuk serta perlindungan kpd hambanNya. Al fatihah pada mangsa.

    ReplyDelete
  72. Huraian logik, fakta dan hujah masuk akal. Rentetan peristiwa pun tersusun. Terima kasih kpd yg mengkaji dan menyingkap bau busuk yg "tertutup" ni..
    Memang kita tahu Rothschild dan keturunannya 'Dajjal'. Yg byk merancang konspirasi2 dunia. Tapi ketahuilah. Janji Allah itu pasti. Sehebat apa pun strategi dan tindakan jahat Yahudi ni, Allah jauh lebih hebat lagi.. Wallahualam

    ReplyDelete
  73. Hanya Allah swt yang maha mengetahui kejadian di dunia ini....Doakan Malaysia dalam lindungaNya..aminn.

    ReplyDelete
  74. Innalillah.....kiamat hampir tiba...bertaubatlah sebelum terlambat

    ReplyDelete
  75. Be careful of Mossad agents and runners in our own backyard.

    ReplyDelete
  76. pendedahan yg trbaik, kerja yg sukar...tahniah

    ReplyDelete
  77. Tunggu pembalasannya sajalah ..
    Kita semua doakan yang terbaik untuk saudara saudara kita ..
    Ingat! Perbuatan sekejam itu akan dibalas Oleh Allah SWT ..
    Bukan sekarang ,
    Tetapi nanti di Akhirat !
    Setiap perbuatan ada konsekuensinya wahai manusia ..
    Pikirkan apa yang akan kamu perbuat sebelum kamu memikirkan hasil perbuatanmu !
    Maha Suci Allah , Tuhan yang maha Pembimbing :)
    Ampunilah dosa ku dan dosa saudara saudara ku Yaa Allah ..
    Lindungilah kami , dan tuntunlah kami dijalan terbaikmu ..

    ReplyDelete
  78. Berdoa2 jugak... tp cube tanye diri kita??? Ade xkita menolong umat islam untuk mencapai kegemillangan dan kemenangan nanti??? Mari muhasabah same2. Jgnlah disebabkan dosa2 kita Allah s.w.t balas pada orang lain. Janganlah disebabkan kelalaian kita pada Allah s.w.t, Allah s.w.t balas dosa2 kita pada umat islam di seluruh dunia khususnya Gaza, Palestin dan negara2 islam di luar sana. Fikir2kanlah sebelum kite ditanya oleh Allah di akhirat kelak. Insyaallah!!!

    ReplyDelete
  79. YaAllah berilah petunjukMu, lindungi kami dari dajjal laknatullah

    ReplyDelete
  80. Berani kah dunia menangkap Mossad. Setelah smua siasatan berjaya membuktikan dajjal mossad yg bersalah, adakah dia bole di jatuhkan hukuman. Siapa yg berani nk katakan yg dia bersalah. Nti ada saja cara untuk dia lepaskan diri. Dan sya yakin sngt, dunia skrg dh buta dgn wang.

    ReplyDelete
  81. kepada semua umat islam diseluruh dunia.berpeganglah kamu kepada al-quran dan sunnah.in sya allah.kamu akan selamat dan setiasa dipelihara allah.mati itu pasti.janji allah itu pasti.ingatlah asal usul kejadian kite.allah ciptakan dari nabi adam dan hawa.jadi tempat asal kite adalah syurga.jika hendak masuk ke tempat asal kite syurga.bertawqa lah kamu kepada allah.kite masuk syurga kerana rahmat allah.bukan kerana amalan kite

    ReplyDelete
  82. Semuga satu demi satu kejahatan manusia2 paling kejam ini terbongkar.. Allah maha mengetahui..

    ReplyDelete
  83. Ya allah hancurlah yahudi laknatullah ni smua.

    ReplyDelete
  84. Ya Allah ya tuhan kami, lindungilah kami dari segala kemudaratan dan kurniakanlah kami pemimpin yg berani menegakkan kebenaran.. Sejahteralah wahai saudara seagamaku yg menjadi mangsa kerakusan dunia. Moga selamat sejahtera negaraku.. amin ya rabbal alamin..

    ReplyDelete
  85. Semoga Allah hinakan zionist dan mossad. Memang kerja mereka yg jahat. Allahuakbar

    ReplyDelete
  86. Mossad r trained to b cruel. They do it in d name of zionist. They hve no mercy toward enemies be it chikdren or older ppl. Worst than d beast. If u yve a chance to escape then do it otherwise u will b tortured till death. Or shoot to kill first b4 they did. The new world order is nothing new. They hve plan it years n years ago. With all the funds they hve n network everywhere very soon they will succeed. The only way is believe in God n pray hard they hve killed thousand innocents ppl...n one day God will punish them. Amen

    ReplyDelete
  87. great info..moga Allah sentiasa melindungi kita...aminn

    ReplyDelete
  88. Semuga Allah mencucuri Rahmat ke atas mereka yg terkorban dan ditempatkan bersama sama orang2 yg beriman dan memperhalusi balasan terhadap orang orang yg menzalimi mereka... aamiinn...

    ReplyDelete
  89. Al-fatihah....
    Walaupun di dunia kamu berkuasa tapi percayalah janji Allah itu pasti dan tunggulah balasannya nanti.

    ReplyDelete
  90. Semoga kita senantiasa di bawah lindungan dan kasih sayang Allah SWT. Amin Ya Robbal'alamin!

    ReplyDelete
  91. kebenaran terbongkar, semua kita muslim n non muslim boikot semua product mereka.

    ReplyDelete
  92. sama2 kita doa.. agar yg salah akan dihadapkan ke muka pengadilan..

    ReplyDelete
  93. Ya Allah,Tuhan Yang Maha Berkuasa Lagi Maha Melindungi, lindungi kami dari ancaman kuasa dunia zionis, yahudi, mossad dan NWO. Kami memohon perlindunganMu dan cucurilah rahmat keatas mereka yang diseksa rejim yang keji. Aaminn

    ReplyDelete
  94. Saya sebenarnya sudah mengesyaki perbuatan drpd Yahudi laknatullah ini .. tapi apakan daya kita yg hendak mengiakannya ..

    ReplyDelete
  95. Logik gak.. Kapal terbang terbakar.. Tapi passport cantik je.. Stau aku passport bukan nye kalis api..huh.. Budak pun boleh terpikir

    ReplyDelete
  96. Yup.I agree with u.Many thing their hide from us.Keep pray and hope allah will show to us.Aamiin

    ReplyDelete
  97. Allahuakbar... Allah maha besar lagi maha agung di sekelian alam.. Al-fatihah

    ReplyDelete
  98. Allah Maha Agung...Allah Maha Besar...Allah Maha Mengetahui...moga Allah melindungi umat Islam dr fitnah Dajjal...sama2 la kita membaca surah Al Kahfi....jahanam la kau Yahudi....

    ReplyDelete
  99. Semoga tuhan membalas org" yg serakah. Dan tidak berperi kemanusiaan.

    ReplyDelete
  100. Aku da agk sejak dari awl lg....tp syg...siapalah aku yg org nk percya atau dengar....innalillahiwainnailaihirajiun....yahudi dn israel semmgnye musuh seluruh umat manusia

    ReplyDelete
  101. Ya allah permudahkan urusan hambamu dimuka bumi yg sementara ini. Berikan mereka hidayah.

    ReplyDelete
  102. Great information... but we can only pray for those souls of death and not to forget God the creator is watching every moment who does this... !!

    ReplyDelete
  103. Ya allah!!!!!!apalah nak jadi pada dunia kita ni.....sanggup membunuh demi duit and kuasa...doa agar allah bagi balasan pada mereka yg melakukan ya....aamiin

    ReplyDelete
  104. Condolences for the families of the victims MH17 and MH370. Allah knows everything. Wait for Allah vengeance in the afterlife.

    ReplyDelete
  105. Dari itu wahai sekalian umat Islam dibumi ini marilah kita bersatu utk kesejahteraan semua bagi meghalang dan menghindar perbuatan terkutuk ini dgn mengadakan solat hajat agar silaknatulah ini menerima pembalasan dari Allah swt ...diatas perbuatan ketidakperikemanusiaannya terhadap insan yg tak berdosa ini... Allahullakhbar... Nyah kau dari bumi Allah INI.... SubhanAllah))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  106. Allahu...semoga Allah melaknat mossad

    ReplyDelete
  107. Maklumat terbaik tetapi banyak perkara yang kita sendiri lupa dan leka kerana ketidak ampuhan pertahanan negara yang membuat orang luar akan mengambil kesempatan .

    ReplyDelete
  108. Innalillahwainnailaihirajiun. Kejam sungguh org mossad ni. Mossad ingin perang dunia yg ketiga maknanya dunia sudh hampir kiamat. Hanya Allah sahaja yg tahu semua. Kita semua hanya mampu baca sahaja. Org² mossad akan mendpt balasan drpd Allab S.W.T. Al-fatihah untk mangsa² mh370 ngan mh17 semoga mereka semua di tmpt kn di tmpt org yg beriman. Aminn.

    ReplyDelete
  109. Innalillahiraqjiun....
    Semuga Allah menyatukan seluruh umat Islam d bumi ini..
    Dan laknati lah puak2 Mossad ini...
    Sesungguhnya Allah maha mengetahui..

    ReplyDelete
  110. Innalillahiraqjiun....
    Semuga Allah menyatukan seluruh umat Islam d bumi ini..
    Dan laknati lah puak2 Mossad ini...
    Sesungguhnya Allah maha mengetahui..

    ReplyDelete
  111. Allah,,allah,,allah,,,selamat kan kaum2 islam kami,,,beri la kami kekuatan untuk mengharungi jalan ke shurga mu ya allah.beri lah balasan pada mereka yg telah telah menzalimi umat mu semata2 harta dunia.amin,,amin...

    ReplyDelete
  112. Terbaik.. Betul la selama ini yg aku tahu.. Puas hati ttg pendedahan ini...

    ReplyDelete
  113. R.I.P the mangsa and rest in hell the silent killers..... One day they would get wat they supposed to get for wat they had done..... Cruelty is everywhere but I have not seen such in my life...... I really hope there would be payback for them...

    ReplyDelete
  114. Al Fatihah...ucpkan pd muslim...and non-muslim...takziah for family...akan sampai masanya Yahudi-Israel,akan lenyap dr bumi Allah...moga kita semua brdoa agar kaum zionist...lenyap dr bumi ini....Amin.

    ReplyDelete
  115. Kawan ada cerita ptg tadi. Ada sorang ustaz tu, dye mndikan jenazah mh17.
    Tapi ustaz tu kabo, jenazah2 tu sempurna je. Tak macam tentera yg jatuh 1000kaki pun dah hancur. Inikan pula puluhan ribu kaki, tpi masih dalam keadaan sempurna. Tiba2 terdetik, memang ada betulnya fakta2 dari admin ni. Mudahnya kita ditipu😢😢

    ReplyDelete
  116. Kotak hitam.....smp ke hari ini masih belum terungkai...kenapa....fikir2kan lah...

    ReplyDelete
  117. Ya Allah ya tuhanku, Kau jauhkanlah kami dari fitnah dunia, Kau peliharalah kami, umat kekasihmu dari kekejaman dunia, Kau satukanlah hati kami, Kau kuatkanlah ikatan kami, Kau cekalkanlah hati kami untuk melawan musuh-musuhMu ya Allah. Teduhilah kami dibawah perlindunganMu ya Allah. Sesungguhnya tiada kuasa yg setanding denganmu. Ameen

    ReplyDelete
  118. bersiap sedialah kita jika info ini benar..WALLAHUALAM..ALLAHUAKBAR..hidup mati ku kerana ALLAH tiada tuhan selainNYA..yahudi LAKNATULLAH musuh ku..MUHAMMAD pemimpin ku..AL-QURAN kitab ku..ISLAM agama ku..ya ALLAH..jauhkanlah segala perkara yg menyakiti umat2 islam di dunia ini..hanya padaMU lah tmpat kami meminta..dan padaMU jua lah tempat kami berlindung..permudahkanlah segala urusan kami dalam memerangi musuh2 agamaMu yaALLAH..berikanlah petunjuk serta hidayahMU..hanya dengan kehendak dan keizinanMU kami mampu memperoleh kejayaan dan ampunkanlah dosa hamba2MU yg lemah ini ya ALLAH..sesungguhnya kami sering kali lalai dalam menjalani kehidupan didunia ciptaanMU ini..amin..

    ReplyDelete
  119. Smmgnya mrk ini adalah bangsa yg pling jahat sjahat2nya ddunia...mmg mrk ni bangsa laknat.. hanya ALLAH TAALA yg dpt mnghapuskn bangsa mrk ni cuma bl n bgaimana itu urusan ALLAH... Smuga kjhtn mrk dbls dgn kjhtn...Al fatehah kpd sume arwah2 pswt pnrrbngn mh370 n jg mh17 smuga roh mrk dcucuri rahmat serta dtmptkn dklngn org2 yg beriman...Aamiin aamiin ya rabbal allamiin...

    ReplyDelete
  120. So sad...
    Semoga kebenaran akan terbukti..
    Allah Maha Mengetahui..
    Alfatihah..

    ReplyDelete
  121. One day, the truth will be revealed.

    ReplyDelete
  122. So sad...
    Semoga kebenaran akan terbukti..
    Allah Maha Mengetahui..
    Alfatihah..

    ReplyDelete
  123. Scary..thanks for the info

    ReplyDelete
  124. Innalillahiwainnailaihirajiunnn...Allahhh...Semoga engkau berikan petunjuk Ya Allah....Semoga orang2 yangbmembuat kejahatan ini diberi balasan yg setimpal didunia...InsyaAllah...aamiin...aamiin...Aaminn...

    ReplyDelete
  125. The jews are rotten to the core. They are always tring to destroy Islam n now they want to take over The world. They are always planning. They way they teach their young ones to hate Moslems. The palestinians. It shows. The christians think that they will fight the moslems alongside the jews but in reality as what is written in the koran is that the christians will join the moslems to fight the jews and the jews know this but they are using the christians for their own agenda. If they did take the plane to diego garcia then obama is involved. And Najib met Obama 2 times. AND NAJIB WAS NICE TO NETANYAHU. WHY??? All this happens and suddenly Najib is a BILLIONAIRE? Somebody DONATED to him billions? WHY? How can Najib sleep at night if he is also involved. The black box was never revealed.

    ReplyDelete
  126. anda semua sudah tau ini kerjaan yahudi,,jdi apa yang akan kita lakukan,,apa mnunggu bantuan amerika ??

    ReplyDelete
  127. Allahu Akhbar..
    Semoga Allah melindungi kita semua dr anasir² jahat puak Yahudi..
    Ampuni kami Ya Allah..
    Semoga roh² mereka d cucuri rahmat Allah swt...

    ReplyDelete
  128. Good info and make sense...

    ReplyDelete
  129. Allah maha adil... Berkati la mangsa2 yg telah pergi ya allah

    ReplyDelete
  130. Agen Mossad dah lama bertapak kat area Asia Tenggara. Melalui hubungan sulit ekonomi-ketenteraan antara Israel dan Singapore.

    ReplyDelete
  131. Terima kasih atas kerja kuat tuan, sekalipun dunia hidangkan berita yg bukan2 ttp hasil kerja tuan lebih dipercayai. Yahudi laknatullah mari kita sama2 boikot barangan yahudi.

    ReplyDelete
  132. Alhamdulillah bersyukur sgt sebab saya terbaca post ni.Baru lah tahu apa sebenarnya disebalik kejadian ini. Ya Allah tunjukkanlah kebesaran mu

    ReplyDelete
  133. Allah maha mengetahui. Kalau di dunia terlepas tp tidak di akhirat. Asgtafirullah. Allahu Akbar!

    ReplyDelete
  134. Mari bersatu atas nama ISLAM, jangan karena beda bendera, beda negara kita saling tuding, saling bermusuh-musuhan. bukan hanya itu yg di lakukan oleh musuh-musuh Islam, kita di pisahkan berdasarkan bendera dan kedaulatan agar kita mudah di adu dombakan oleh YAHUDI ini.Mari bersatu atas nama ISLAM. ALLHUAKAR!!!!

    ReplyDelete
  135. Allah Maha Adil...Allah Maha Bijaksana...semoga suatu saat nanti terbongkar segalanya...Ya Allah cucuri rahmatMU buat mereka yang telah pergi dan tunjukkan kebesaranMU buat musuh2 yang durjana, Aamiiinnnn

    ReplyDelete
  136. Great info..
    Only Allah knows..
    Innalillah..

    ReplyDelete
  137. Sesungguhnya perancangan Allah itu lbh hebat dr perancngan bangsa yahudi lakhanat ni.
    Takziah buat keluarga mangsa

    ReplyDelete
  138. keturunan rothschild dajjal kau.
    tunggulah hari akhirat kelak

    ReplyDelete
  139. laknatullah israel!!!!!

    ReplyDelete
  140. MasyaAllah, tiada daya dan upaya kami ya Allah, melainkan dengan izin Engkau Tuhanku. Engkaulah sebaik-baik yg memberi balasan atas perbuatan hamba-hambamu yg kejam....

    ReplyDelete
  141. Kejam sekali perbuatan mossad.

    ReplyDelete
  142. Semuanya sudah tertulis....kita hanya dapat berdoa dan membuat yg terbaik untuk Allah swt...Kita tengok dan lihat kesudahannya...setiap yg jahat akan di balas dgn kejahatan....janji allah adalah pasti.....Innalillah wainnahirijiun buat mangsa2 tregedi MH 17 dan 370.....Amin2 ya robbil alamin....

    ReplyDelete
  143. Hanya Allah yang tahu....alf atihah utk umat islam yg terbabit..

    ReplyDelete
  144. Semuanya sudah tertulis....kita hanya dapat berdoa dan membuat yg terbaik untuk Allah swt...Kita tengok dan lihat kesudahannya...setiap yg jahat akan di balas dgn kejahatan....janji allah adalah pasti.....Innalillah wainnahirijiun buat mangsa2 tregedi MH 17 dan 370.....Amin2 ya robbil alamin....

    ReplyDelete
  145. Allah..mnusia skarang...smoga kita dilindungi dan smoga mata pnduduk dunia nampak apa yg sedang dirancang oleh mereka yg jahat..aamin..

    ReplyDelete
  146. Terima Kasih.....
    Laporan Penuh Terperinci.... Disertakan jua Bukti bagi Menyokong Fakta. ..

    Allah Jua Yang Maha Mengetahui dari sekalian yg dijadikannya...

    Bawalah Kajian Ini kepada Pihak Berkuasa Secara Rasmi dan Tersusun Mengikut Saluran Sedia Ada yg Telah Ditentukan. Perlu Ada Sikap Yakin Dgn Pasukan Keselamatan. Sungguh pun Pelbagai Andaian Boleh Dibuat namun Harus Diingat Tak Kan Lah SEMUANYA SAMA...

    Sekurang- kurangnya Tidak Perlu MEMBAZIR DUIT Untuk Meneruskan Pencarian yg Mana Mungkin ketemunya....

    Yakin Pada Diri.....
    Allah Sentiasa Ada Untuk Hambanya Yg Jujur dan Ikhlas.

    Insya Allah...
    Ameen...

    ReplyDelete
  147. Semoga Allah melindungi kita semua dari Fitnah dajjal

    ReplyDelete
  148. The truth will eventually prevail. Only Allah knows...

    ReplyDelete
  149. Allahu Akbar..hebat mcm mana pun mereka tidak akan dpt mengatasi kekuasaan Allah Yg Maha Esa. Semoga mereka yg zalim ini mendapat pembalasan drp Allah atas apa yg mereka usahakan.

    ReplyDelete
  150. Hanya Allah sahaja yg akan memberi pembalasan atas perbuatan jahat mereka ini.

    ReplyDelete
  151. Allahu Akbar..hebat mcm mana pun mereka tidak akan dpt mengatasi kekuasaan Allah Yg Maha Esa. Semoga mereka yg zalim ini mendapat pembalasan drp Allah atas apa yg mereka usahakan.

    ReplyDelete
  152. Marilah kita kembali ke jalan Allah yg sebenarnya. Marilah kita penuhi saf di musolla. Kita tak berdaya beradu senjata, tetapi pertolongan Allah boleh mengatasi segalanya..

    ReplyDelete
  153. Allahu Akbar, Semoga Allah selalu memberikan petunjuk bagi kita semua, sehingga semakin terang siapa musuh Agama Allah.

    ReplyDelete
  154. ALLAH MAHA MENGETAHUI. Kebenaran takkan tidur selama-lamanya. Pasti akan bangkit dan mengoncang dunia. Tunggu dan lihatlah kehancuran mereka.

    ReplyDelete
  155. Allahuakbar. Moga Allah melindungii kita semua. Aamiin.

    ReplyDelete
  156. kalau tengok strategi diorg tak sempat otak kita nk fikir....tp sehabat2 perancangan dia..hebat lg perncngn Allah taala....sama2 kita buat qunut nazilah....semoga mereka gagal....

    ReplyDelete
  157. Ya Allah kau menangkan Islam dan beri kekuatan kepada orang beriman dan bertakwa untuk mentadbir dunia ini agar aman dan tententeram.

    ReplyDelete
  158. semoga Allah lindungi kita semua di Malaysia ataupun dimana jua, semoga mereka yang zalim mendapat balasan yang setimpal di akhirat

    ReplyDelete
  159. Ya allah kau ampunkan dosa2 kami. Dari kamu kami dihidupkan kepada kamu kami dimatikan

    ReplyDelete
  160. Teori penyiasatan yg mantap, tepat dan terbaek.
    Namun begitu, hanya Allah jua yg maha mengetahui akan segalanya...

    ReplyDelete
  161. Punca kita umat islam xbrsatu seluruh dunia kalau bersatu mossad amerika pin lingkup

    ReplyDelete
  162. Terima kasih krn berkongsi cerita sebenar dgn penuh terperinci. Semoga kita semua sentiasa dilindungi Allah drpd mereks yg zalim

    ReplyDelete
  163. Allahuakbar..smge umat islam sntiase dilindungi dr kejahatan yahudi. .dunia dah pon akhr zaman..mcm2 blaku.. .

    ReplyDelete
  164. Innalillahiwainnailaihirajiun....
    Tunggulah pembalasan Allah nanti.
    Ya Allah, ampunilah dosa kami semua.

    ReplyDelete
  165. Penyisatan yg mantap dan penuh teliti...di sokong dgn pelbagai bukti...Sesungguhnya sepandai yahudi laknatullah...pandai lagi Perancang sebenar...sebijak bijak yahudi...bijak lagi yang Menciptakannya....Sesungguhnya...janji Allah itu pasti....tak kan menang selamanya yahudi laknatullah....Ya Allah ya Rahman...Ya Rahim....lumpuhkan yahudi laknatullah....menangkan umat Islam Mu ini Ya Allah...Satukanlah hati2 kami untuk memerangi dajjal dunia Mu Ya Allah...moga mangsa2 yg terbunuh...dicucuri rahmat dan mendapat syurgaMu Ya Allah...Alfatihah....

    ReplyDelete
  166. Allahu Akbar.. sedih n sebak terfikirkan saudara2 islam yang tak berdosa menjadi mangsa.. lg sedih bila ahli keluarga mangsa membaca konspirasi jahat yahudi ni..Allahu Akbar... Hanya Kau Yang Maha Mengetahui apa disebalik semua kejadian ini... lindungilah kami hamba-hambaMu Ya Allah...

    ReplyDelete