SERANGAN PELURU BERPANDU “BALLISTIC MISSILE” DI HAWAII PADA 13 JANUARY 2018 ADALAH 100% BENAR DAN TEPAT.


Pada 13 January 2018, iaitu pukul  8.07 pagi, seluruh penduduk di Pulau Hawaii telah dikejutkan oleh satu massage SMS yang telah disebarkan melalui handphone oleh pihak tentera laut (Navy).

Massage itu mengatakan:                           
“BALLISTIC MISSILE THREAT INBOUND TO HAWAII. SEEK IMMEDIATE SHELTER. THIS IS NOT A DRILL”.

Ia bermaksud bahawa  “ancaman peluru berpandu “Ballistic Missile” sedang menuju ke Hawaii. Sila cari perlindungan dengan segera. Ini bukan khabar angin”.


Selama 38 minit kemudian, mereka mengatakan bahawa SMS tersebut adalah palsu. Kenapa mereka perlukan masa 38 minit untuk mengaku SMS itu adalah palsu?

“Hero” yang bertanggungjawab menghantar SMS amaran tersebut telah di tuduh sebagai cuai dan beliau telah ditukarkan ke jabatan lain dengan segera. Kenapa?

Mari kita buat siasatan………………                                  


KAPAL SELAM ISRAEL TELAH MENEMBAK PELURU BERPANDU KE ARAH PULAU HAWAII TETAPI TELAH DIPINTAS OLEH TENTERA LAUT USA DI HAWAII

Menurut sumber yang boleh dipercayai, Pihak Navy (Tentera laut) di Hawaii telah berjaya mengesan sebuah submarine (kapal selam) milik Israel  yang sedang menembak dengan menggunakan sebuah peluru berpandu (Ballistic Missile) kearah pulau Hawaii.

Pihak tentera laut di Hawaii dengan serta merta telah berjaya memintas peluru tersebut dan telah memusnahkannya. Maka pada ketika itu juga mereka telah menghantar SMS amaran kepada seluruh penduduk di Hawaii.

Tetapi selepas 38 minit kemudian, mereka mengatakan SMS itu adalah palsu. Ini adalah kerana mereka mendapat arahan dari pihak atasan (yahudi khazar @ illuminati).


ANDA INGINKAN BUKTI?


PROPAGANDA SEJAK TAHUN 2017

Sejak tahun 2017 lagi, yahudi khazar atau disebut sebagai illuminati telahpun membuat berbagai propaganda untuk memburukkan negara Korea Utara kononnya akan menyerang Hawaii dengan menggunakan peluru berpandu.

Malah yahudi khazar juga telah membuat berbagai persediaan kononnya untuk menghadapi serangan dari Korea Utara tersebut. Lihatlah buktinya dibawah ini.


BUKTI UNTUK TAHUN 2018

Lihatlah bukti – bukti yang kukuh tentang propaganda tersebut pada tahun 2018 iaitu sebelum 13 January 2018.


Malah mereka juga sempat buat propaganda pada 13 January 2018 iaitu hari berlakunya serangan tersebut tetapi mereka lupa untuk memadamkannya dari website mereka.


APAKAH MOTIF YAHUDI KHAZAR HENDAK MENYERANG HAWAII?

Serangan peluru berpandu pada 13 January 2018 adalah bertujuan untuk menuduh Korea Utara sebagai punca serangan tersebut. Ini adalah dikenali sebagai “False Flag Attack”.

Korea Utara adalah salah satu negara yang menjadi target utama yahudi khazar @ illuminati.
Terdapat 4 negara yang masih menjadi musuh ketat kepada yahudi khazar iaitu negara Iran, Korea Utara, Syria dan Cuba.


Kenapakah 4 negara tersebut amat dibenci oleh yahudi khazar @ illuminati?  Jawapannya ialah kerana  4 negara tersebut tidak ada Bank yang dimiliki oleh Jacob Rothschild.


Siapakah dia Jacob Rothschild?        

Dia adalah pemilik Bank Dunia dan juga pemilik Bank Negara di semua negara termasuk Bank Negara Malaysia. Setiap peperangan yang berlaku di dunia ini adalah atas arahan dari Jacob Rothschild. Setiap bencana yang melanda dunia ini adalah atas arahan Jacob Rothschild.
Jacob Rothschild ingin memastikan negara Korea Utara tunduk kepadanya. Jadi dia akan melaksanakan apa sahaja agenda untuk mencapai tujuannya walaupun terpaksa berperang dengan Korea Utara.


Sumber rujukan:

No comments:

Post a Comment