TAHUKAH ANDA KENAPA NEGARA SYRIA SEDANG DISERANG?


Kita sering mendengar didalam media kononnya di Syria, President Bashar Al-Assad telah menyerang rakyatnya dengan menyemburkan gas sarin (gas beracun).  Alasan ini telah digunakan oleh President Amerika iaitu Donald Trump untuk menyerang Syria pada 13 April 2018 dan juga pada 6 April 2017. Malah negara Syria sentiasa diserang oleh USA dan Israel sejak tahun 2012.

President Bashar Al-Assad tidak pernah menyerang rakyatnya apalagi membunuh rakyatnya dengan gas beracun.  Semua berita palsu ini adalah sengaja disebarkan oleh media yang dikawal oleh yahudi illuminati.


Media telah digunakan oleh yahudi illuminati untuk membuat propaganda kononnya pemberontak di Syria adalah “pejuang kebebasan”. Kita tentu pernah dengar perkataan “Arab Spring” sering disebut oleh media kononnya rakyat arab telah bangkit untuk menentang pemerintah. Itu adalah penipuan yang dibuat oleh media yang dikawal oleh yahudi illuminati.


Seluruh dunia telah tertipu dengan propaganda tersebut. Hampir kesemua penduduk di Syria adalah penyokong kuat President Bashar Al-Assad.


Kes rusuhan di Syria yang telah berlangsung lebih dari 6 tahun sebenarnya dilakukan oleh pemberontak dari Libya yang juga merupakan agen kepada yahudi illuminati. Selepas Mossad / CIA telah berjaya membunuh pemimpin Libya iaitu Muammar Qaddafi dengan menggunakan “agen-agen” mereka, mereka telah mengarahkan “agen-agen” mereka untuk menguasai Syria pula. Sebab itu para pemberontak di Syria tidak tahu bercakap bahasa Syria.

APAKAH PUNCA SEBENAR SERANGAN DI SYRIA?

Terdapat 4 sebab utama mengapa Syria diserang oleh Amerika (agen yahudi illuminati).

1) Syria tidak ada Bank milik Jacob Rothschild.
2) Cadangan laluan paip minyak mentah dan gas asli dari Qatar hingga ke Eropah melalui Syria tetapi dibantah oleh Persident Bashar Al-Assad.
3) Terjumpanya minyak mentah dan gas asli di Syria.
4) Yahudi illuminati ingin memulakan peperangan dunia yang ke 3.

SEBAB PERTAMA

Terdapat 4 buah negara yang masih menjadi musuh ketat yahudi illuminati. Iaitu negara Iran, Syria, Korea Utara dan Cuba. Kenapakah 4 negara tersebut menjadi musuh ketat yahudi illuminati? Jawapannya ialah kerana 4 negara tersebut tidak mempunyai Bank milik Jacob Rothschild.

Siapakah dia Jacob Rothschild?

Dia adalah pemilik Bank Dunia dan juga pemilik Bank Negara di semua negara termasuk Bank Negara Malaysia. Setiap peperangan yang berlaku di dunia ini adalah atas arahan Jacob Rothschild. Setiap bencana yang melanda dunia ini adalah atas arahan Jacob Rothschild.
Jacob Rothschild ingin memastikan negara Syria “tunduk” kepadanya. Jadi, dia akan melaksanakan apa saja agenda untuk menguasai Syria walaupun terpaksa berperang.


SEBAB KEDUA

Sejak 1983, Sebuah dokumen dari CIA yang ditulis oleh Graham Fuller yang bertajuk “Bringing Real Muscle To Bear In Syria,” telah membuktikan rancangan USA untuk memusnahkan Syria. 


Salah satu sebab ialah untuk memudahkan rancangan membina paip laluan minyak mentah dan gas asli dari Qatar hingga ke Eropah melalui Syria. Ini adalah untuk menghancurkan ekonomi Russia kerana Russia merupakan pengeksport utama gas asli ke Eropah. Rancangan ini dibantah oleh Syria kerana Syria merupakan kawan baik kepada Russia.


Syria telahpun mempunyai rancangan lain iaitu membina paip laluan minyak mentah dan gas asli dari Iran ke Eropah melalui Syria. Rancangan ini pula ditentang oleh USA. Jadi, yahudi illuminati telah merancang untuk menghancurkan Syria. Salah satu caranya ialah dengan menciptakan “ISIS” dan juga mewujudkan “pejuang kebebasan” palsu yang dicipta oleh Mosaad dan CIA.  

Mereka inilah yang membuat Syria tidak tenteram. Jadi jangan tertipu apabila media mengatakan kononnya berlaku pergaduhan diantara orang islam (ahli Sunnah wal-jamaah) dengan syiah di Syria. Semuanya adalah penipuan dari media yang dikawal oleh yahudi illuminati.


SEBAB KETIGA

Pada tahun 2010, Syarikat minyak “Noble Energy” yang berpusat di Texas, USA telah menjumpai sumber minyak mentah dan gas asli di lautan di Syria. USA dan Israel tahu tentang penemuan ini dan ingin mencuri minyak tersebut. Selepas itu secara tiba-tiba muncullah “ISIS” dan “ISIL” di Syria.

“ISIS” dan “ISIL” adalah ciptaan Mossad dan CIA bertujuan untuk membuat kacau di Syria dan negara sekitarnya. Jadi USA dan Israel akan menggunakan alasan kononnya menentang “ISIS” untuk menyerang Syria dan membunuh President Bashar Al-Assad.


SEBAB KEEMPAT

Yahudi illuminati ingin memulakan peperangan dunia ke 3. Peperangan dunia ke 3 telah lama dirancang oleh yahudi illuminati iaitu sejak tahun 1871. Syria adalah tapak permulaan untuk peperangan dunia ke 3.


Kenapakah yahudi illuminati ingin memulakan peperangan dunia ke 3?
Sebab yang paling utama ialah mereka hendak mewujudkan “New World Order”.

Apakah itu “New World Order”?

Iaitu suatu agenda jahat yang sengaja dirancang oleh Rothschild untuk menguasai dan menjajah seluruh dunia dan isinya termasuk ANDA.

Seluruh dunia akan dipimpin oleh seorang diktator iaitu dari keturunan Rothschild. Sekiranya “New World Order” berlaku pada hari ini, maka ketuanya adalah Jacob Rothschild.

Seluruh dunia akan menggunakan mata wang “Digital” iaitu nombor yang tertera di skrin komputer.
Seluruh dunia akan dikawal oleh polis dari United Nations (UN).
Anda dan seluruh keluarga anda akan dipaksa menjadi hamba abdi kepada keturunan Rothschild.


3 comments:

  1. Telah tiba saat utk umat msia ambil pot isu ini dan sebarkan ke seluruh negara. Tq admin. Sgt terbaik.

    ReplyDelete
  2. admin serangan virus RansomWare di seluruh dunia baru2 ni ada kaitan tak dgn Yahudi Illuminiti ??

    ReplyDelete
  3. Terima kasih admin atas pencerahan tentang isu Syria dan NWO. Sangat menghargainya. Semoga Allah menjaga keselamatan admin dan keluarga

    ReplyDelete