TERBONGKARNYA MISTERI CORONAVIRUS (COVID-19)


APAKAH ITU CORONAVIRUS (COVID-19)?

Coronavirus merupakan sekumpulan virus yang terdiri dari 32 jenis virus  dan mereka terbahagi kepada 2 keluarga. Virus tersebut boleh menyerang manusia dan juga binatang.
Coronavirus (Covid-19) pula merupakan virus yang baru ditemui (atau baru dicipta) pada tahun 2019.
  
Patent untuk Coronavirus yang sedang berlegar di media social sebenarnya adalah untuk Coronavirus jenis lama (ciptaan tahun 2018 atau sebelumnya) dan bukannya jenis 2019.

Orang yang terkena virus tersebut akan mendapat tanda-tanda selepas 2 hingga 14 hari contohnya seperti hidung berair, sakit kepala, batuk, sakit tekak dan demam. Untuk mereka yang mempunyai sistem pertahanan badan yang lemah, mereka akan mendapat sakit seperti batuk yang amat teruk.

99.99% pesakit akan sembuh dari sakit tersebut  tanpa mendapat sebarang bantuan perubatan moden. Hanya pesakit yang telah berumur lebih dari 65 tahun akan mendapat kesan seperti paru-paru berair dan akan menyebabkan kematian sekiranya tidak berubat.


DARI MANAKAH ASALNYA CORONAVIRUS (COVID-19) ?

Ia berasal dari Wuhan di negara China. Terdapat 8.9 juta penduduk di Wuhan. Ia adalah sama besarnya seperti kota London. Ia adalah bandar yang ketujuh terbesar di China.


MAKMAL BIOSAFETY DI WUHAN

Di Wuhan, terdapat sebuah makmal iaitu “Wuhan National Biosafety Laboratory”. Ia merupakan sebuah makmal yang membuat kajian dan penyelidikan tentang virus. Ia dibina pada tahun 2017 dan mula beroperasi pada tahun 2018.


SAINTIS DARI CHINA TELAH MENCURI VIRUS DARI MAKMAL DI NEGARA KANADA

Pada 31 March 2019, 2 orang saintis iaitu Dr. Xiangguo Qiu dan Keding Cheng (suami–isteri) dari negara China telah mencuri virus dari sebuah makmal iaitu “Canadian National Microbiology Laboratory (NML)” di negara Kanada. Mereka kemudian telah menghantar virus tersebut ke negara China dengan menggunakan khidmat Courier .

4 bulan berikutnya iaitu pada 5 July 2019, mereka berdua telah dihalau keluar dari Makmal NML dan dipaksa pulang ke negara China.


Di China, mereka kemudian membawa virus tersebut ke makmal di Wuhan dan mula membuat ubahsuai (modify) virus tersebut.

Ketua mereka ialah Dr. Peng Zhou, Ph.D.  Dialah yang bertanggungjawab dalam mencipta virus baru yang dinamakan sebagai Coronavirus (Covid-19).


PENCIPTAAN CORONAVIRUS DI WUHAN ADALAH DITAJA OLEH DR. ANTHONY FAUCI DENGAN MENGGUNAKAN WANG SUMBANGAN DARI BILL GATES.

Kesemua aktiviti penciptaan Coronavirus (Covid-19) di Wuhan adalah ditaja oleh Dr. Anthony Fauci iaitu seorang penasihat kepada President Donald Trump.

Dr. Anthony Fauci juga merupakan seorang penasihat kepada organisasi “Bill and Melinda Gates Foundation”.

Wang yang digunakan oleh Dr. Anthony Fauci adalah diterima dari “Bill and Melinda Gates Foundation” yang dimiliki oleh Bill Gates iaitu merupakan seorang  “Founder of Microsoft”. 


32 Kilometer dari Makmal tersebut terdapat sebuah pasar iaitu “Huanan Seafood Market” yang dikatakan tempat bermulanya penyebaran Coronavirus (Covid-19).

Ini bermakna, para saintis dari makmal “Wuhan National Biosafety Laboratory” telah membawa Coronavirus ke pasar di “Huanan Seafood Market” untuk menyebarkannya dengan sengaja. Dari situlah bermulanya wabak Coronavirus (Covid-19).


KENAPAKAH KERAJAAN KOMUNIS CHINA HENDAK MEMBUNUH RAKYAT MEREKA SENDIRI?

Kerajaan Komunis China hendak mengurangkan jumlah penduduk di negara China. Mereka sanggup membunuh rakyat mereka sendiri untuk melaksanakan agenda jahat tersebut. Mereka menggunakan virus sebagai alasan supaya tidak ada sesiapapun yang akan tahu kisah sebenar. Sejak December 2019 sehingga kini, Kerajaan Komunis China telahpun membunuh lebih dari 500,000 orang di China.

Kerajaan Komunis China telahpun menempah 1 juta bag mayat untuk digunakan sewaktu operasi membunuh.

Kenapakah mereka memilih bulan December 2019 untuk menyebarkan virus tersebut? Jawapannya ialah kerana orang-orang di China akan menyambut Tahun Baru Cina pada bulan January 2020. Jadi mereka memerlukan masa sebulan untuk memastikan virus tersebut tersebar di kalangan penduduk di Wuhan.

Selepas itu orang-orang yang telah dijangkiti virus tersebut akan melancong ke luar negara untuk menyambut Tahun Baru Cina. Ini akan menyebabkan virus tersebut akan merebak ke seluruh dunia. Itulah agenda Khazar Satanist @ Illuminati.


SAINTIS DARI INDIA TELAH MENGATAKAN BAHAWA TERDAPAT GEN AIDS DIDALAM CORONAVIRUS (COVID-19)

Selepas sebulan Coronavirus merebak ke seluruh dunia, Saintis dari negara India iaitu dari “Kusuma School of biological sciences, Indian institute of technology, New Delhi-110016, India” dan juga  “Acharya Narendra Dev College, University of Delhi, New Delhi-110019, India” telah membuat kajian tentang Coronavirus tersebut.

Saintis dari India tersebut mendapati bahawa Coronavirus bukannya semulajadi. Ini adalah bukti yang kukuh bahawa virus tersebut adalah buatan manusia.

Saintis tersebut juga telah memberitahu bahawa mereka telah menemui gen AIDS di dalam Coronavirus.


RAMAI SAINTIS YANG MENGAKU BAHAWA CORONAVIRUS (COVID-19) ADALAH CIPTAAN MANUSIA


11 MINGGU SEBELUM MEREBAKNYA CORONAVIRUS (COVID-19)

Pada 18 September 2019 iaitu 11 minggu sebelum Coronavirus merebak, Pegawai di Tianhe Airport di Wuhan telah mengadakan latihan kecemasan untuk menghadapi wabak Coronavirus.

Kenapakah mereka memilih Coronavirus dan bukannya virus lain? 


6 MINGGU SEBELUM MEREBAKNYA CORONAVIRUS (COVID-19)

Pada 18 October 2019, iaitu 6 minggu sebelum Coronavirus merebak, sebuah persidangan “Event 201” telah diadakan di New York. Persidangan tersebut telah dianjurkan oleh “Johns Hopkins Center for Health Security” dan “World Economic Forum” bersama “Bill and Melinda Gates Foundation”.

Bill and Melinda Gates Foundation adalah dimiliki oleh “founder of Microsoft” iaitu Bill Gates.

Di dalam persidangan tersebut, mereka telah membuat ujikaji dengan menggunakan simulasi dalam komputer mengenai kesan kepada manusia sekiranya virus merebak. Komputer tersebut memberikan keputusan yang amat memeranjatkan. Komputer itu meramalkan bahawa 65 juta manusia akan mati akibat virus tersebut.


Pada hari yang sama iaitu 18 October 2019, seramai 10,000 askar dari 110 negara telah berada di Wuhan untuk menyertai acara sukan tentera.

Adakah acara tersebut dijadikan sebagai alasan untuk membawa 10,000 tentera ke Wuhan?


4 MINGGU SEBELUM MEREBAKNYA CORONAVIRUS (COVID-19)

Pada bulan November 2019, Negara Komunis China telah melancarkan Teknologi 5G di Wuhan dan juga di bandar-bandar yang berhampiran.

Teknologi 5G akan memberikan berbagai kesan buruk kepada manusia. 5G juga akan memberikan kesan seperti selsema dan demam. Sebab itulah ramai penduduk di Wuhan menunjukkan kesan seperti selsema dan demam.

Jadi, Kerajaan Komunis China akan menangkap semua orang yang menunjukkan kesan seperti selsema dan demam. Mereka akan memberikan alasan kononnya orang tersebut telah dijangkini Coronavirus (Covid-19). Orang tersebut kemudian akan dibawa ke lokasi rahsia sebelum dibunuh dengan kejam.


VAKSIN UNTUK CORONAVIRUS (COVID-19) ADALAH LEBIH MERBAHAYA

Khazar Satanist @ Illuminati sedang membuat perancangan untuk menggunakan isu Coronavirus sebagai alasan untuk memastikan semua manusia di dunia ini disuntik dengan Vaksin.

AWAS!!!

JANGAN TERTIPU!!!

Vaksin tersebut akan menjadikan anda mandul (tidak boleh menghasilkan zuriat).  Ada juga para saintis yang telah membocorkan rahsia dengan memberitahu bahawa mereka akan memasukkan sejenis RFID Chip yang amat kecil di dalam Vaksin tersebut. Ini adalah untuk mengesan lokasi anda dengan tepat. Ini dikenali sebagai ”ID2020 Alliance” atau “Trust Stamp”.


PENIPUAN JUMLAH ANGKA KEMATIAN UNTUK KES COVID-19

Jika anda melihat graf jumlah kematian di seluruh dunia untuk tempoh dari 1 January 2020 sehingga hari ini, anda akan mendapati bahawa jumlah kematian akibat Coronavirus (Covid-19) adalah yang paling rendah berbanding dengan jumlah kematian akibat penyakit lain.

Kesemua angka kematian yang diberikan oleh “mereka” yang mengatakan kononnya mangsa mati akibat coronavirus (Covid-19) adalah palsu. Mangsa tersebut sebenarnya mati akibat penyakit lain yang telah lama mereka hidapi.

“Test Kits” yang digunakan untuk membuat ujian sebenarnya telahpun dicemari dengan virus Covid-19. Sebab itulah ramai yang disahkan menghidap Covid-19 selepas mereka diperiksa dengan “Test kits”.

Jika anda gali semula kubur yang berusia lebih 100 tahun dan kemudian anda membuat ujian “Test kits” pada mayat tersebut, maka anda akan mendapati bahawa mayat tersebut akan disahkan mengidap Covid-19.

Jika anda ingin selamat dari Coronavirus (Covid-19), Tolong jangan membuat sebarang ujian “Test Kits” untuk diri anda.


AGENDA JAHAT UNTUK MENGHANCURKAN EKONOMI DI SELURUH DUNIA

Khazar Satanist @ Illuminati telah menggunakan isu Coronavirus (Covid-19) sebagai alasan untuk memaksa kerajaan di seluruh dunia supaya mengamalkan “Lockdown” (Menutup semua aktiviti perniagaan dan pergerakan manusia) kononnya untuk menyelamatkan nyawa manusia.

Sebenarnya mereka mempunyai agenda jahat iaitu:

1 – Menghancurkan ekonomi di seluruh dunia supaya semua negara akan meminta bantuan kewangan dari Bank Dunia atau IMF. (Dimiliki oleh Jacob Rothschild).

2 – Mewujudkan sistem “Cashless Society” iaitu tidak lagi menggunakan duit kertas. Mereka memberikan alasan kononnya Coronavirus (Covid-19) akan merebak melalui wang kertas.

3 – Menutup semua perniagaan kecil yang dimiliki oleh orang tempatan. Ini akan menghancurkan semua persaingan dan kemudian semua perniagaan akan di monopoli oleh syarikat besar yang dimiliki oleh Khazar Satanist @ Illuminati.

4 – “Social Distancing”.  Mereka tidak mahu kita bersatu kerana mereka takut kepada jumlah kita yang terlalu ramai dan juga mereka takut kita mungkin akan menentang mereka. Sebab yang paling utama ialah teknologi 5G akan “confused”  atau keliru untuk mengesan lokasi anda dengan tepat sekiranya anda terlalu rapat dengan orang lain. Sebab itulah mereka memaksa anda untuk menjarakkan 1 meter dari orang lain.

5 – “Face Mask” merupakan suatu simbol kepada “hamba abdi”. Khazar Satanist @ Illuminati mahu memastikan semua manusia di dunia ini menjadi “hamba abdi “ kepada mereka.


AGENDA VIRUS COVID-19 HANYA AKAN BERAKHIR PADA TAHUN 2025

Khazar Satanist @ Illuminati sedang membuat perancangan untuk menghasilkan  virus baru untuk disebarkan pada tahun 2025. Virus tersebut akan dikenali sebagai SPARS PANDEMIC.


KESIMPULAN


Negara China merupakan “testing ground” untuk Khazar Satanist @ Illuminati untuk menjayakan agenda jahat mereka iaitu “New World Order”.  

Kesemua “Virus” yang terdapat di zaman ini contohnya seperti AIDS, SARS, EBOLA, ZIKA, H1NI dan sebagainya adalah ciptaan manusia (Saintis tajaan Khazar Satanist @ Illuminati) dan dibuat didalam makmal. Setiap tahun mereka akan menciptakan suatu “virus” yang baru dan akan menyebarkannya melalui suntikan vaksin yang kononnya untuk “berubat” penyakit tersebut. Sebab itulah “virus” tersebut tidak pernah wujud 100 tahun dulu malah ibu bapa kita juga tidak pernah mendengarnya sewaktu mereka masih kecil.

Penciptaan “virus” tersebut adalah sebahagian daripada “Agenda 21” dari United Nations (UN). Apakah itu “Agenda 21”?

“Agenda 21” ialah untuk “mengurangkan jumlah penduduk dunia” sehingga hanya tinggal 500 juta sahaja. Untuk pengetahuan anda, penduduk bumi kini berjumlah 7.3 billion orang. Jadi mereka sebenarnya bercadang untuk membunuh lebih 6.8 billion manusia.


Sumber rujukan:
https://greatgameindia.com/chinese-researchers-caught-stealing-coronavirus-from-canadian-lab/
https://www.nature.com/news/inside-the-chinese-lab-poised-to-study-world-s-most-dangerous-pathogens-1.21487
https://governmentslaves.news/2020/01/29/how-viral-pandemic-benefits-the-globalist-agenda/
https://besacenter.org/perspectives-papers/china-biological-warfare/
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.01.30.927871v1
https://www.naturalnews.com/2020-02-02-coronavirus-bioweapon-chinese-vaccine-experiment-gone-wrong-pshuttle-sn-gene-sequence.html

95 comments:

  1. Mcm mna pulak penyakit2 pendemik pada abad ke 5 di eropah? Itu pun di buat manusia ka? Sbb zaman itu tiada vaksin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu memang pandemic semulajadi. Seperti dahulu kala

      Delete
  2. Sangat kejam mereka yg sengaja menghapus makhluk Allah untuk kepentingan mereka sendiri...sekiranya perkara ini d sengajakan,tangkap tanpa bicara..terus bunuh..mereka seharusnya mati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tahu x puak2 ni dah control undang2 1 dunia ko nak mereka2 ni dibicara haha diorg gelak je we diorg semua tu cuma tunggu raja terakhir depa nak keluar nuuu dajjal. Kita pulak skrg sibuk degn tiktok bagai

      Delete
  3. 👍👍🌟🌟🌟🌟🌟tq for the info..great job

    ReplyDelete
  4. Kalau aku jdi saintis..aku akn cipta virus baik untuk lawan virus yg jahat tu..manusia zman skrng kalau dh pintar mcm2 mereka buat kpda org bodoh mcm kita ni😴

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu sebab knp dalam Islam mncari ilmu adalsh fardhu...

      Delete
  5. encik telah membongkar rahsia terbesar dlm sejarah konspirasi dunia!! saya mencadangkan agar encik membuat sidang akhbar yg dihadiri media2 besar seperti tv3, bernama, rtm, cnn......masyarakat dunia perlu tahu!!!!......HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang macam ni tak boleh expose sangat in public..nnt nyawa dia dalam bahaya..

      Delete
    2. Saya cadangkan org macam kita lindung org mcm dia, jangan expose sgt, bahaya, bila kita jaga dia,semoga Allah jaga kita..

      Delete
    3. Ketahuilah kebenaran akan dihancurkan dan yg palsu dan dusta itu dipuja2

      Delete
    4. Be safe friend! May allah swt protect all among yr fmly mmbers!

      Delete
  6. RFID CHIP ? macam Sama toll RFID ja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chip pelbagai guna tanpa sentuh. Ada kemungkinan alat bantuan mengesan pergerakan setiap makhlok di dunia seumpama mereka itu tuhan.

      Delete
  7. Info yang bagus.jelas utk semua org baca dan faham.

    ReplyDelete
  8. Illuminati@satanist berakar umbi dari awal sejarah manusia... to above commentor... read more sources other than here to get to know more about them...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bukan perang ini satu perancangan menuju ke alam dajjal

      Delete
  9. Really stupid. If they wanted to kill people for the sake of reducing population, war is always the fastest way. Any superpower like US or China will just need to drop a nuke into let's say Middle East or Europe, half of the population will die, the remaining half will need to work hard, for an example, produce more petrol and give to US and China in order to pay for the bill to neutralise the radio active. After taken all the resources, drop another nuke. Settle. Why so stupid and create virus which not effective at all.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. totally agree with you.. with the virus fly around and mutated, the virus creator and his family posible to get infected as well. what n unnecessary risk

      Delete
    2. War not efficient..waste money..look cruel..with virus..they make vaccine..n sell it..n world look u are very intelligent n kind

      Delete
    3. Come on, they don’t think like us, they make it look like neutral. That’s why you is you not a prime minister because you are stTtTtuUupidDd

      Delete
    4. War is not the answer. People will blame you. This virus no one can blame each others because we tought it neutral.

      Delete
    5. Drop nuke will force some1 to responsibble... Drop virus will make unknown of couses... Thats the big different..

      Delete
    6. Are you out of mine?!?!you really want to US AND CHINA to kill us.you are monster

      Delete
    7. Dato'yg mulia. Why would they want to nuke middle East,they were there for their oil.

      Delete
    8. Kenapa mereka menyebarkan virus untuk membunuh dan bukan melalui peperangan. Melalui virus susah untuk manusia mencari titik mula. Melalui perang kita boleh tahu siapa yang bertanggungjawap melakukan pembunuhan. Dengan menggunakan virus kita hanya mampu membuat teori.
      Hanya yang betul2 pakar sahaja boleh memberi jawapan itu pun mereka akan berusaha untuk menutup mulut supaya tidak mendedahkan perkara sebenar. Lihat saje virus2 yang disebarkan sebelum ini. Tidak ada sape pun yg dipertanggungjawapkan. Maka berjayalah mereka semua untuk membunuh manusia tanpa dipersalahkan oleh dunia.

      Delete
    9. Apa yg stupidnya... keluarga mereka telah ada vacvine atau penawar penyakit.

      Delete
    10. 1st, because they want to destroy the worlld economy first. War is next in line, hope u still alive by then

      Delete
  10. i believe that in our world actually have a leader this what we call veto ( kuasa Veto) trust we are human being for our information believe me that a person in this world who are control everything but some people will call us crazy when we tell or shared.....and the worst things is klau kita di ketahui we will be killed I'm not god is hard to understand and believe......but trust me its actually exist.....

    ReplyDelete
  11. Saya baca sorcha faal...sister atau nun christian yg mistik. Dia juga ada source dari dlm secret service russia...dia cerita perkara serupa dgn ini. Malah banyak article yg diguna sebagai rujukan disini adalah dari sorcha faal. Dia amat dibenci oleh new world order dan media dunia barat.

    ReplyDelete
  12. manusia merancang Allah yang menentukan

    ReplyDelete
  13. Kuasa manusia x boleh lawan dgn.. takdir dari Allah.Manusia merancang Allah yg menentukn..Allahuakhbar.

    ReplyDelete
  14. Takwa dan terus menerus buat amal ibadah menurut perintah Allah adalah ubat yg paling mujarab buat seseorang umat Islam..yg pasti mati itu pasti...

    ReplyDelete
  15. Semua mmg telah diatur secara halus.. Sedangkan semua kuasa besar adalah boneka mereka.. Yg non muslim pon sekarang dah banyak dengar ceramah bertajuk akhir zaman.. oleh ustaz2..yg muslim nie byk2 berdoa dan dekatkan diri pada tuhan yg Esa.. Wallahualam..

    ReplyDelete
  16. Ambil virus tu bgi kena dgn org yg buat

    ReplyDelete
  17. Madu lebah...habbatus sauda...teruskn jadi amalan kite..Nabi Muhammad s.a.w, "Tetaplah kamu dgn habbatus sauda, kerana ia penawar segala penyakit"..
    Insha'Allah...

    ReplyDelete
  18. anonymous march 16th 2.52am.. its true if they want to kill people they could just drop a bomb or a nuke or whatever.. but with a bio-weapon and some fake story about it, the culprit behind the ones who did all this shit can get away easily without anyone knowing who did it.. so tell me now.. who is stupid.. u or them?

    ReplyDelete
  19. It's true all this thing.if true may Allah protect all of the ummah from this dajjal.

    ReplyDelete
  20. Setiap kajian pasti ada virus dan penawarnya. Hanya pecipta virus yang tahu...

    ReplyDelete
  21. Betul..madu salah satu sunnah nabi yg boleh mencegah penyakit dgn izinnya..insyaaallah

    ReplyDelete
  22. Mari Kita Cuba Jangan Tinggalkan Solat Sunat Qabliah dan Ba'diah setiap kali Mengerjakan Solat Fardhu...Inn Shaa ALLAH

    ReplyDelete
  23. Yg selalu dgr ceramah ustaz Auni pasti tahu ttg Illuminiti dan New World Order ini yg dh lama mrk rancang. Bill gates mmg salah seorg dr kluarga Illuminiti ni. Tak perlu heran, apa pun mrk buat mengikut perancangan Allah jgk dlm menuju era akhir zaman, Kiamat. Menjelang Kiamat mmg berlaku kematian besar2an apa jua asbabnya. Dan wabak ni, sblm mrk cipta virus pun nabi dh bgtau akan terjadi wabak besar akhir zaman. Kita sbg muslim yg percaya kpd qadak qadar dan hadis Rasul, berpegang dan beramal lah dgn hadis itu. Lagipun kiamat tak berlaku selagi ada org beriman walau sebesar zarah. Dan tidak turun Imam Mahdi sblm kemuncaknya huru hara dan fitnah besar yg menzahirkan Dajjal. Dajjal adalah manusia Agung golongan Illuminiti ini. Maka, perancangan rapi mrk sejak lama sebenarnya menjalankan perancangan Allah dlm al-quran dan Hadis menuju Kiamat. Wallahu A'lam...

    ReplyDelete
  24. seramnye mungkin dlm 6.8bilion adalah kita kita semua yg tersenarai untk mati...semuga Allah melindungi umat seluruh dunia aminn yarobbalalamin

    ReplyDelete
  25. Allah Maha Berkuasa. Setiap perbuatan ada Hitungan di Padang Mashar. MasyaAllah. kita terus beramal dan jaga diri masing2. InsyaAllah..Amin.

    ReplyDelete
  26. Maknanya filem2 yg depa buat tu utk bagitau kt umum la benda ni wujud. Judul tak ingat

    ReplyDelete
  27. Selalu org mencipta virus bersama anti virusnya sekali...apabila mereka melepaskan virus tersebut, mereka juga akan menawar utk menjual anti virus melalui pihak lain. Tp bg covib19 takada pula dengar ada menawar menjual antivirus nya....

    ReplyDelete
  28. Kejahatan yang di lakukan oleh manusia untuk kejahatan tiada batas kecuali allah akan bagi cash pada pelaku nya yang buat kejahatan melampaui batas kemampuan manusia yang teraniaya

    ReplyDelete
  29. Mmg rancangan new world oder dari dulu lg..mcm2 penyakit diorang reka..nk tahu lebih lanjut tgok ceramah ustaz auni tajuk freemason

    ReplyDelete
  30. Washington Times pernah maklumkan Wahan ada makmal senjata biologis
    http://downloadpelbagai.blogspot.com/2020/01/pengakuan-virus-corona-mungkin-senjata.html

    ReplyDelete
  31. Rfid chip tu adalah mk ultra...mk ultra adalah utk mengawal minda manusia...sbb tu nnti ramai pengikut dajjal...

    ReplyDelete
  32. Minum Air Ketum penyembuh convid19..
    Sakit tekak hilang,selsema hilang...
    Cuba buat ujian makmal betul2..siapa taw mampu menyembuhkan sakit virus yg dicipta...

    ReplyDelete
  33. Skg baru sya fhm rupanya ini bukan virus semulajadi,yg d war2 kan manusia seluruh dunia.virus ini adalah ciptaan manusia.makan kelawar dan ular suda beratus tahun org memakannya, knpa hari ini baru ada cerita mengatakan bermulanya virus tu dr sana kan.tq

    ReplyDelete
  34. Thank you for providing us with all evidences! 👍👍👍

    ReplyDelete
  35. Semoga kita semua dihindari dari wabak covid 19 ini dan berakhir dengan cepat.amin ya Rabbal Alamin.

    ReplyDelete
  36. Tunggu balasan allah..saintis yg perangai syaitan yg mencipta virus ni pun akan mampos dgn virus yg dia buat juga...bila dah belajar pandai sangat ini lah masalahnya..

    ReplyDelete
  37. billgates/melinda ni sama2 bersubahat invest dlm digitalid + vaccine = tracking/monitor/terminate jika perlu..

    ReplyDelete
  38. Kalau dah tahu...pergi la tangkap dan siksa hidup-hidup

    ReplyDelete
  39. Saya sudah sebarkan artikel ini di media China. Tengok apa dia orang kata.

    https://ibb.co/fFQ70mJ

    ReplyDelete
  40. Semoga Tuhan memberi hukuman yg setimpal dgn perbuatan mereka.Seksaan yg X pernah berakhir. Amen

    ReplyDelete
  41. Amalkan makanan sunnah seperti madu dan habbatus sauda.. Semoga Allah membalas kejahatan musuh2 Islam dan semoga Allah menjauhkan dan menghapuskan wabak ini drpd kita semua Aamiin

    ReplyDelete
  42. ade lagi yg comment bodoh2 bila dh di bagi fakta begitu lengkap..ya saya setuju cerita ini bermula akhir bulan 11 daripada supplier china yang mengatakan ade sesuatu akan berlaku pada hujung tahun 2019

    ReplyDelete
  43. tumpang tanya tuan,
    tuan ada info tak dekat Malaysia ni mana saya boleh dapatkan orgonite yg genuine?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda boleh beli kristal di:
      My Crystal Muzium, George town, Penang.

      Delete
  44. assalamualaikum tuan.

    nak tanya, korea utara baik ke jahat ? kenapa geng2 zionist tak suka korea utara ? lagipun mereka dah kaya walaupun 'bank dunia' tiada di korea utara.. maaf tuan sebab off topic. umm, terima kasih tuan. :) moga selalu dalam rahmat Allah :) selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  45. Izin untuk mengutip informasi diatas sebagai referensi dalam pembuatan video di youtube, apakah diperbolehkan ?

    ReplyDelete
  46. Pada pengetahuan saya, walaupun yahudi zionist dah kaya, tetapi mereka nak menguasai setiap negara di muka bumi ni. Jadi mereka benci kepada korea utara kerana mereka tak dapat menguasai korea utara dengan menubuhkan 'bank dunia' di sana. Bukan sahaja korea utara, tetapi negara lain seperti syria dan cuba juga tak terima 'bank dunia' yahudi. Disebabkan itulah, negara syria dan cuba sentiasa bergolak kerana 'mereka' yang mencetuskan 'huru-hara' supaya negara-negara tersebut tunduk kepada 'mereka'.

    ReplyDelete
  47. Dunia sudah akhir zaman. Kita pasti akan mati. Persiapkan diri anda sebelum datangnya hari yang memisahkan nyawa dgn jasad kita

    ReplyDelete
  48. Cuba kawan2 tengok cerita filem Contagion. 9 tahun lepas cerita dah yang virus tu manusia cipta dan sebar virus di China, dari china sampai seluruh dunia. Tangkap 2 orang saintis tu bersama dalangnya sekali.

    ReplyDelete
  49. assalamualaikum. nak tanya, jumlah kematian kat malaysia sebb covid ni betul ke tipu je ? sebabb x nmpak pula beratus orang yang mati tu dikebumikan dan dihebohkan kat media..cme sorang pak cik tu je dulu ada kat tv.. terima kasih . selamat hari raya qorban :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua kematian yang berlaku di Malaysia adalah disebabkan oleh penyakit lain yang telah lama dihidapi oleh mangsa tersebut.

      Untuk pengatahuan anda , “Test Kits” yang digunakan untuk membuat ujian sebenarnya telahpun dicemari dengan virus Covid-19. Sebab itulah ramai yang disahkan menghidap Covid-19 selepas mereka diperiksa dengan “Test kits”.

      Jika anda korek semula kubur yang berusia lebih 100 tahun dan kemudian anda membuat ujian “Test kits” pada mayat tersebut, maka anda akan mendapati bahawa mayat tersebut akan disahkan mengidap Covid-19.

      Delete
    2. nauzubillah.. patutlah dia selalu cakap ada rekod sejarah penyakit lain2.. test kit covid ni memburukkan menambahkan lagi sakit lagi orang tu.

      btw, tuan, berlaku kebakaran hutan di wilayah Argentina. Senjata DEW terlibat ke ? :(


      dan boleh ke tuan dedahkan siapa orang2 melayu terlibat dengan illumi nati ? hehe. terima kasih :)

      Delete
    3. Semua kebakaran hutan yang berlaku sejak baru-baru ini adalah berpunca dari senjata DEW (Directed Energy Weapon).
      "Mereka" sedang menunjukkan "kekuatan" mereka kepada manusia di seluruh dunia.

      Delete
    4. Nauzubillah.. tuan, nak tanya, putin presiden rusia dan kim jong un presiden korea utara tu geng ilumin ti ke ? Terima kasih tuan atas jawapannya. :)

      Delete
    5. President Russia iaitu Vladimir Putin memang merupakan ahli Illuminati. Manakala President Korea Utara pula tidak terlibat dengan illuminati.Sebab itulah negara dia tidak ada Bank yang dimiliki oleh Jacob Rothschild.

      Delete
    6. Klu mcm tu knp masih ada yg swab test masih blum. Kena

      Delete
  50. kalau populasi manusia berkurang, kemungkinan orang alim pun kena. yang tinggal pulak cetek agama, makin dekat lah kiamat tu sebab orang dah tak kenal agama islam. nauzubillah, jauhkan bala dan penyakit ni untuk anak cucu kita.

    ReplyDelete
  51. Subhanallah..ujian utk kita semua..

    ReplyDelete
  52. Info yg baik. Terpulang pd diri masing2 how to use this info.

    ReplyDelete
  53. Boleh jd gak. Sbb lagu lady Gaga papa 911 dan release. Situ agak jelas siap mention Malaysia kat wall fb dia. Aku masih tertanya2. Apa agenda tersembunyi

    ReplyDelete
  54. Satu Garapan cerita yang baik.. Selama ni memang banyak maklumat pasal covid-19 ni adalah plandemik tertabur di sana sini. Tapi penulis blog ni telah menyusun carita dengan baik dan yang penting ditulis dalam bahasa melayu..supaya pembaca melayu dan yg menggunakan bahasa melayu dapat membaca sebab ramai yg masih malas membaca kalau artikel dalam bahasa inggeris.. Samada anda percaya atau tidak terpulanglah.. Tapi garapan cerita memang amat baik dan meyakinkan.. Tahniah penulis..

    ReplyDelete
  55. Harap penulis.. atau siapa2 yg rajin convert blog page ni kpd pdf dan share Mudah disimpan dan dirujuk..

    ReplyDelete
  56. semoga allah melindungi manusia sejagat.semoga allah hancur kan manusia yang ingin merusak manusia sejagat...amin

    ReplyDelete
  57. Tidak perlu takut.
    Berpantang mati sebelum ajal

    ReplyDelete
  58. Do u mean that UN is deeply involved in this program of depopulating the world?

    ReplyDelete
  59. Kalau dah ada bukti,kenapa tiada yg p buat laporan polis?

    ReplyDelete
  60. Hamba Allah SWT ,Umat Muhammad SAWNovember 14, 2020 at 9:40 AM

    Dalam ALquran Allah dah ingatkan kita tentang ini. Dan kini ia sdg terjadi.

    (Surah Ar-Rum Ayat 41)
    "Telah timbul berbagai kerosakan dan bala bencana di darat dan di laut dengan sebab apa yang telah dilakukan oleh tangan manusia; kerana Allah hendak merasakan mereka sebahagian dari balasan perbuatan-perbuatan buruk yang mereka telah lakukan, supaya mereka kembali."

    Marilah kita sama2 berpgg teguh pada ajaran AlQuran dan dekatkan diri kpd Allah yg maha berkuasa.
    Ingatlah,sehebat,sekuat dan sebijak mana pun puak illuminati ini, mereka tetap MANUSIA biasa, yang hanya menumpang dibumi Allah. Allah jua yg memegang nyawa setiap seorang dari mereka.

    Mari kita sama2 kuatkan iman kita, didunia kita mungkin kalah,tapi diakhirat kelak kita pasti menang.

    ReplyDelete
  61. Thanks.. The writing is good info.
    Semoga kita sentiasa berwaspada dan sentiasa mendekatkan diri kepada Allah yang Maha Mencipta. Tiada yang lebih Agung mencipta selain darinya.

    ReplyDelete
  62. Manusia selalu menolak walaupun bukti dah ada dpn mata. Benarlah Firman Allah, telah zahir kerosakan di darat dan di lautan akibat tangan² manusia.

    ReplyDelete
  63. Sekarang diorang berkuasa..nnti time imam Mahdi turun.. tahulah siapa yang paling berkuasa... hahaha

    ReplyDelete
  64. kita sesungguhnya telah berada di akhir zaman

    ReplyDelete